Lekker rustig aan doen vandaag en voor je spieren anders even onder een warme douche staan.Dat had mij vorige week enorm geholpen.Stond een paar keer per dag onder een warme douche...eigenlijk "zat" want mijn man had een tuinstoel voor me neer gezet en ik vond het heerlijk omdat mijn spierpijn er echt minder van werd. Fijn dat de VK even langs komt. Sterkte verder vandaag.
ach jeetje dat is echt pijnlijk. toen mijn zoontje net 5 weken was ben ik bij mijn schoonouders van een houten trap af gedonderd. ging toen een flesje warm maken. dat is nu dik 10 weken geleden. ik had een blauwe plek die bijna zwart was van de klap en nu nog doet t zeer als je er tegen aan komt. gelukkig heb je gebeld en komt de VK staks ff langs om te luisteren naar t hartje doe rustig aan en sterkte met t herstel
Auw haha maar dat had ik ook meegemaakt in het begin van mijn zwangerschap. Gebruikte de trap ineens als een glijbaan, deed me nog zeer ook, paar maanden goed last van me stuitje gehouden , ugh. Ach ja het kan iedereen overkomen
goed dat je de vk hebt gebeld. ik was 25 weken zwanger toen ik van een betonnen trap donderde. ik de vk gebeld en omdat mijn pols gruwelijk zeer deed stuurde deze mij tele fonisch door naar de eerste hulp. deze hebben mij gelijk naar de afdeling gyneacologie gebracht voor een echo die leek goed te zijn daarna foto van mijn pols gemaakt die gespalkt en daarna nog weer een echo. alles bleek goed tezijn maar ik heb weken last gehad van spierpijn
ik ben ook door een gladde vloer een keer zo achterover gevallen! Was toen 16 weken zwanger ongeveer. En toe kwam ze thuis het hartje luisteren,niks aan de hand gelukkig!! ik ben benieuwd wat de VK straks zegt
update: ze is net geweest plurk maakte het nog even spannend omdat ze even moest zoeken ( afgelopen maandag op controle was ie er zo) maar.......... HIJ DEED HET NOG!!!! HELEMAAL WEER GERUSTGESTELD. so kan ik vanavond rustig op mn zere kont zitten/ liggen. bedankt voor jullie medeleven
Hè gelukkig dat alles goed is met je kleine Plurkie. Kan me voorstellen dat het even benauwd moet zijn geweest toen ze moest zoeken..... En nu lekker rustig aan doen en je een paar daagjes extra laten verwennen door je mannetje..Sterkte
weet hoe je je voelt, lichamelijk dan, ben alleen niet zwanger.. ben afgelopen maandag van de trap gedondert, wat een pijn zeg, ging zelfs ff van me stokje. ben nu echt bont en blauw. fijn dat het met kleine plurk 2 goed is..en hoe voel jij je nu?