s'nachts na een paar uurtjes slapen doet mijn huid/spier rechtsbovenaan mijn buik net onder mijn borst zo pijn dat ik nog amper durft te bewegen.ik weet dat dit een normaal verschijnsel is maar omdat het zo pijn doet wou ik het even delen.als er nog iemand het heeft dan voel ik me wat beter vannacht
Ja, ik heb het ook. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook en dat kwam omdat onze dame met haar bips en voeten steeds tegenaan lag te porren. Nu is dat weer een vervelende plek en heb ik daar dagelijks en dan vooral 's avonds en 's nachts als ik op mn rechterzijde lig last van. Wat mij helpt is om vooral om mn linkerzijde te gaan hangen of liggen. Warme kruik erop helpt ook even. Soms pak ik er ook een paracetamol voor....
Ja hoor, hier nog 1! Vannacht een periode door wakker gelegen. Zwevende rib had vk het vandaag over, als het te erg is was een paracetamol prima. Heb ik nog niet geprobeerd...
Hier ook al weken last van. Maar ook gewoon met zitten. Weet af en toe niet hoe ik moet zitten of liggen om het te ontzien.
Hier nog een alleen aan de linker kant. VK had het over bandenpijn aan de bovenkant. Resulteerd bij mij niet het niet rechtop kunnen zitten en knopen in mijn rug.... Hoort er helaas bij, blij om te lezen dat ik niet de enige ben
ik heb vannacht paracetamol genomen en dat hielp eventjes,op mijn linkerzijde slapen helpt ook wel maar ik voel dan mijn hart zo bonzen en dat slaapt/ontspant moeilijk... comfortabel is het niet zwanger zijn
Precies! Ik heb vanaf 24 weken ook altijd pijn op dat plekje. Gynaecoloog kon me niet vertellen waar het vandaan kwam. Zij kijken alleen naar het kindje en je lever en je bloed. Daar kwam bij mij gelukkig niets uit, maar helaas werd ik weer afgewimpeld met een doosje paracetamol.. Nu 27 weken en nog steeds last. Ik ben op eigen houtje naar de fysio gegaan en het helpt! Ik heb oefeningen meegekregen omdat er waarschijnlijk een rib vast zit. Maar het kan van alles zijn dus ik zou toch met dat soort klachten altijd er even naar laten kijken.. Zeker als je erg benauwd ben, kan dat wijzen op andere dingen. Succes! En laat je niet afwimpelen met paracetamol 😬 het is hun taak om jouw klachten serieus te nemen!
ik heb het gevonden!! het zal een beetje raar overkomen maar ik heb vannacht een klein knuffeltje onder dat plekje gestopt wanneer ik op mijn rechterzijde lag,zodat er tegendruk was,en dat hielp! dus een klein handdoekje,opgevouwen washandje,knuffeltje,.....zoiets onder het pijnlijke plekje stoppen en je hebt nog amper pijn.