Zelfde eerste symptomen als bij een eerste zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bengelke, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    hey, ik ben gewoon nieuwschierig, hadden jullie bij elke zwangerschap dezelfde eerste symptomen?

Wij zijn aan onze 1e ICS voor een brusje, maandag heb ik men bloedtest, maar pfff vind het allemaal best wel spannend.. ik weet bij onze dochter dat ik enkele dagen voor de bloedtest bijna ben flauw vevallen, en had ook al enkele dagen enorme buikpijn. Dit heb ik nu niet, alles wat ik nu voel is door de utrogestan vermoed ik...

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Bij mn dochter had ik weinig tot geen symptomen en had ik nu ook niet. Vanaf week 7 bij mn dochtertje veel overgegeven tot week 16 en bij deze zwangerschap nog maar 1x overgeven en voel ik me op zich prima! Dus hoeft niks te zeggen hoor. Heel veel succes en hopelijk heb je een positieve uitslag:)!

elliebelly vindt dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.106
    17.112
    113
    Hier totaal anders!
    Eerste zwangerschap voelde ik tot ruim 6/7 weken hélemaal niets. Daarna erg moe en vanaf een week of 10 pas misselijk.

Deze zwangerschap vanaf 5,5 week al gruwelijk misselijk, begint nu net wat af te zakken.
    Ook erg moe, maar lang niet zo extreem als bij de eerste zwangerschap.

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hier precies dezelfde symptomen! Daardoor hoopte ik al dat de test positief zou zijn en dat was zo.
    Hoop niet dat de rest hetzelfde zal zijn, maar ik ga het meemaken!

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bij beide zwangerschappen dacht ik dat ik niet zwanger zou zijn want ik voelde niks. Na de positieve test begonnen bij de eerste de kwaaltjes al snel en hevig. Nu niet.

Dus er is nog hoop :)

6. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    In de eerste weken extreem moe geweest, al wist ik toen niet dat ik zwanger was....nu al sinds 2 weken extreem misselijk, nog niet overgeven...maar heb dat bij de eerste ook gehad...nog hopelijk 4 wkn en dan wordt het minder

7. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Bij de eerste nergens last van, alleen bloed chagrijnig, was ook verbaasd dat de test positief was 15 dpo
    Bij de tweede vanaf 6- 7 dpo ongeveer steken in mijn buik en continu een trekkerig gevoel waardoor ik op 11 dpo ging testen en de test licht positief was.

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    4 keer zwanger, 4 keer anders ;)
    Dus niet teveel op blind staren :p...

Veel succes!

9. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Super leuk om al die verschillende reacties te lezen, ik verwacht toch om even veel buikpijn te hebben, vorige zwangerschap nauwelijks klachten buiten moe, maar wel veel buikpijn, ongesteldheids gevoel en zo.
    Ach we zien wel, nog 2 nachten slapen en ik heb men bloedtest

10. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Bij mijn 2 zoontjes allebei geen kwaaltjes tijdens de zwangerschap heerlijk nu zwanger van een meisje en sinds dag 1 ziek zwak en misselijk.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bij mijn dochtertje had ik het gevoel ongesteld te moeten worden en voelde het strak aan in mijn buik.
    Nu afgelopen woensdag tp gehad van 2 dag 5 embryo's en tot nu toe voel ik niets van dat.....weet niet of dat wel goed teken zal zijn vandaag 4 dagen na tp......

12. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook verschillend hoor! Bij mijn dochter pas misselijk rond 11 weken (was meer maagzuur en mss 10 keer gespuugd op 9 maanden tijd) en nu ben ik al een maand echt misselijk, futloos, moe... ik zit zelfs 2 weken thuis nu omdat het echt niet ging, ik spuug alles onder...

13. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Totaal anders hier. Was voor nod al erg misselijk en nu met 20 weken nog steeds tot andere zwangerschapskwaaltjes.

14. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier dus ook, haha, na men onzekere vraag ben ik toch zwanger
    En heb buiten wat buikpijntjes, die heel hard op de pick up pijn lijken en een betere geur nergens last van...

15. dilaaaaar

dilaaaaar Lid

1 nov 2017
    76
    34
    18
    Vrouw
    toen ik 6 weken zwanger was kwam ik erachter. het klinkt raar maar de dag na de positieve test begon alles; migraine, misselijkheid en ik voelde me net een beer; ik kan gewoon dagen achter elkaar slapen.
    maar het ergste vond ik de stemmingwisselingen. eerst was ik heel snel boos maar toen kwam de emotionele kant om de hoek kijken. ik moest om niks huilen. of ik moest huilen omdat mijn vriend een ijsje voor ons beide had gehaald (hij wilde delen). ik huilde omdat ik er een voor mezelf wilde. hormonen zijn rare dingen.
    ook kon ik niet tegen bepaalde geuren zoals heerlijk gewassen was. nu bijna 4 weken verder neemt alles af alleen soms ben ik nog wel eens emo.

16. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    M'n 1e zwangerschap wat eindigde in mk geen symptomen. M'n laatste zwangerschap (vanmn zoontje) en m'n huidige wel t zelfde qua misselijkheid en (extreme) moeheid.

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Afgezien van pijnlijke borsten in het begin.. Nee! Gelukkig niet :rolleyes:

18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ik had bij beide zwangerschappen dezelfde symptomen, al testte ik bij de oudste op 10 dpo licht positief en bij de jongste met 5 weken. Ik testte zo laat omdat ik dacht dat ik niet zo snel zwanger kon zijn dus stopte de symptomen weg en probeerde afleiding te zoeken.

19. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Nee niet helemaal hetzelfde!
    Nr.1 heftige BI & moeheid
    Nr.2 Heel moe, heel koud gehad & weinig eetlust

En nu ben ik zwanger van nr.3, nog even afwachten...
    Wat ik wel bij alle 3 (www wat klinkt dat) had, de week voor de positieve test was de sex gevoelig/pijnlijk

Deel Deze Pagina