Auw dat doet zeer.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Melanie013, Sep 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

Aug 21, 2011
    3,326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Meiden,

Ik en me vriend zijn 3 jaar bezig om een kindje te krijgen. In het begin heel druk geweest en al snel doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar is een foute diagnose gesteld. Daardoor hebben we het afgelopen jaar stil gestaan. Ik ben het afgelopen jaar 2x ongi geweest.. Nu hebben we een nieuw ziekenhuis gevonden waar ze ons perfect helpen en lijken te begrijpen. Ik heb tot gister toe (12 dagen in totaal) provera geslikt en zit nu te wachten op mijn ongi.

Ik heb alleen zo'n pijnlijke borsten echt niet normaal gewoon. Ze passen niet in mijn bh meer (had een A-tje). Toen ik vanmiddag even op de fiets zat deed het zo'n pijn bij alle schokken op de weg.
    Ook als mijn vriend er nog maar wijst doet het gewoon al pijn bij wijze van spreke.

Verder ben ik de afgelopen week best vaak s morgens misselijk geweest met wat buikpijn. Hoe later het werd hoe minder het werd.

Nou is mijn vraag heeft een van jullie toevallig ervaring hiermee na het gebruik van provera of net voor een ongi? (tijdens mijn vorige ongi's nooit zoooo pijnlijk geweest)

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb je al een test gedaan is altijd de eerste vraag die iedereen stelt. Ik zou dat ook eerst doen!

3. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

Jul 12, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb altijd voor mijn menstruatie pijnlijke borsten. Het lijkt ook alsof ze groter worden. Als ik in bed lig, dan doen ze pijn als ik beweeg. Ik ken het gevoel. Heb daarnaast ook periodes gehad dat ik misselijk was en ik dacht dat ik zwanger was maar dat was niet zo. Maar het kan wel zijn dat jij wel zwanger bent. Ik zou over een paar dagen een test doen.

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

Aug 21, 2011
    3,326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    #4 Melanie013, Sep 4, 2011
    Last edited: Sep 4, 2011
    Nee ik heb nog geen test gedaan. Ik krijg maar heel af en toe een eisprong. Heb net aan de Provera gezeten, en weet niet wat dat medicijn met je doet..

Normaal als ik ongi moet worden staan mijn borsten wel wat strakker, maar gewoon een hele cupmaat groter stond ik toch wel even van te kijken haha.

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Het kan heel goed van de hormonen komen. Dat hoor je wel vaker dat alles dan heel heftig voelt. Maar je kunt morgen eens een testje wagen... Je weet het maar nooit!

Share This Page