zwembandjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MSL12, Jun 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    voor mijn dochtertje ben ik op zoek voor als we op vakantie gaan naar zwembandjes ze is tegen die tijd 16 maanden. zijn echt enkel alleen de oranje het meest geschikt of zijn de gene met plaatjes ook net zo goed? las eerst dat oranje beter zou zijn maar wil het toch even na vragen gezien ik de andere natuurlijk wat leuker vind.

stel dat oranje beter is zie ik nog intex of bema zit daar nog verschil in?

of iemand ervaring met andere goede leuke zwembandjes?

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Bij zon kleintje blijf je er altijd bij dus dan vind ik die met een leuk plaatje ook geschikt. Wij hebben die voor de oudste altijd gebruikt tot ze 5 jaar was en op zwemles ging. Ze zijn nooit afgegleden en ze kon er goed mee drijven.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Die met een plaatje zijn meestal pas vanaf 15 kg (3 jaar), en daardoor ook wijder dan het bovenarmpje van je kleintje nu is waarschijnlijk. Kan ze d'r armpjes niet meer buigen ;)

Ik heb Bema maat 0 aangeschaft, die zijn van 1 tot 6 jaar. Vanaf 11 kg dacht ik, dochter droeg ze ook met 9,5-10 kg al toen ze 14-15 mnd was. Die zijn wat rechthoekiger (smal bij de bovenarmpjes, wel hoger) dan de bandjes met plaatjes die zijn vierkanter (breder bij bovenarmpjes, minder hoog).

Intex is een stuk goedkoper (1 euro bij de Action geloof ik), maar ik dacht ook alleen in een grotere maat.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,899
    3,931
    113
    Wij hebben van Nijntje (ergens bij gekregen), die heeft ze al om sinds ze ruim een jaar is, nu met 3 jaar passen ze nog.
    Of ze nog steeds voldoende drijfvermogen hebben durf ik niet te zeggen want bij het ouderkind zwemmen draagt ze ook kurkjes.

Ik zou gewoon even kijken naar wat er in de beschrijving staat.

Share This Page