Ik doe de 1-jarige opleiding tot doktersassistente bij Capabel Onderwijsgroep. Nu is het de bedoeling dat ik vanaf januari stage ga lopen. Ik ben me rot aan het zoeken naar een stageplek, maar wordt overal afgewezen omdat ze alleen studenten van ROC de friese poort aannemen. Schiet dus niet op zo. Ik dacht maar eens gebruik te maken van mijn uitgebreide zp netwerk. Ok, wat zoek ik precies: - vanaf januari 2010 een stageplaats - in Friesland, beetje centraal rond Heerenveen, Leeuwarden, ik moet met ov. Eventueel zou Steenwijk ook nog kunnen. - 600 uur in totaal, wat neer zal komen op ong een 1/2 jaar (BOL) - Mag overal zijn, van huisarts, tot ziekenhuis of waar ze maar doktersassistenten kunnen gebruiken. Wie o wie kan me helpen. Er zijn hier vast doktersassistente of mensen die dokters of doktersassistenten kennen in en rond Friesland. Ik zou jullie heel dankbaar zijn!
Mijn vriendin heeft deze opleiding ook gedaan. En ze had ook moeite met het vinden van een stageplek. Uiteindelijk heeft ze in Groningen stage kunnen lopen. Maar dat is voor ons maar een half uurtje reistijd.
Hoi Anders even googelen op stageplaats doktersassistente? Misschien dat daar nog iets boven komt drijven. Succes in elk geval.