Ik zoek een goeie (betaalde of gratis) site waar ik mijn eigen website kan bouwen, dat ik dus bijvoorbeeld www.queenbee.nl ben zeg maar. Je ziet ook wel eens sites waar dan nog wat achter staat, zoals www.(vulmaarin).blogger.com ofzo, maar dat zoek ik dus niet. Iemand die een goeie site weet?
Ik heb vorige week een eigen website gebouwd (met photoshop, alle onderdelen los) en toen zelf met html alles opgebouwd. Heb een website via .tk Dus daar kan je een website kiezen wat beschikbaar is en dan komt ipv .nl/.com dan wel .tk achter. Is gratis... Dot TK - Renaming The Internet
Ik doe een website via gmail en ik heb een domeinnaam gekocht voor 9 euro voor een jaar. Dus ook gewoon .nl
Bedankt tot zover eerst! Zal nog ff kijken bij 'dot tk' straks. Meer tips/ideetjes zijn meer dan welkom hoor!
Ik heb een gratis site bij freewebs.com, en ik snap geen bal van sites maken, maar dit lukt me inmiddels redelijk
bij hostnet Hostnet, domeinnaamregistratie, webhosting, dedicated hosting, VPS kun je al je domein naam voor 2,50euro per jaar laten registeren. Daarnaast moet je wel nog een pakket kopen om de website te bouwen OF op een gratis site een website aanmaken en dan jouw domeinnaam laten doorlinken naar jouw gratis website (dat kost 9,95 per jaar). gratis site kun je maken op bijvoorbeeld www.webklik.nl
Geeft niet hoor, gratis of betaald maakt niet uit, wil alleen niet iets anders achter mijn domeinnaam dan alleen de .nl. Zal eens ff kijken bij starthosting..