Poeh, vanmiddag zijn m'n hechtingen verwijderd. Wat is dat pijnlijk zeg! Moest het ff kwijt, voel het nu weer ff haha.
Haha! Nou je zult zien dat het elke dag een stukje beter gaat! Bij mij was de pijn voor dat ik het wist weg! Succes met herstellen!
Mijn hemel net even naar de wc geweest, wat een hel! Haha ach als ik mijn kleine nu hier weer vredig zie slapen is de pijn toch wel weer minder. Nou ja, alles gaat over geloof ik.
Bij mij deden de hechtingen zo'n pijn dat een vriendin ze eruit heeft geknipt... (in overleg overigens met verloskundige) was na 4 dagen, maar ooo wat deed dat pijn. Het losknippen deed ook wel pijn, maar daarna kon ik weer zitten.
Het mischien wat genant, maar ik deed toen ik was bevallen vanmijn dochtertje de eerste week onder de douche plassen moet zeggen dat mijn hechtingen ontiegelijk zeer deden dus dat water was een opluchting!
Auw! Ik had uitwendig maar 1 hechting (inwendig meer, maar die voelde ik niet!), maar die ene deed na 4 weken nog pijn. Hij loste ook niet zelf op, wat wel zou moeten. Toen de vk hem verwijderde heb ik haar zowat van het bed geschopt omdat het zo'n pijn deed. Maar gelukkig na 2 dagen was de pijn helemaal weg! Ik moet zeggen dat ik nu (na bijna 14 maand) die plek nog voel...
Dag 5 6 en 7 zijn over het algemeen de ergste omdat dan de zwelling het grootst is. Lekker wat ijs ertegen aan. Ik moest druppels nemen tegen de zwelling. D6 ofzo Voor een volgende een tip. Maar zelfs na 8 maanden ken ik het gevoel nog auw auw auw
Het gaat gelukkig al een stuk beter! Heb vorige week nog nooit zo raar geplast haha. Voorover gebogen onder de douche. Moest erg lachen om mezelf.
Hier zelf na een aantal dagen een hechting verwijderd, wat een opluchting zeg. Heb gelijk die ruine aan de onderkant eens bekeken. Hier de eerst week geplast samen met de liter'maat'. Lekker lauw water. De hechtingen hebben me trouwens erg lang beperkt. Wilde alweer heel veel dingen doen, maar het deed gewoon zeer. Heb er nu af en toe no last van.
wat raar ik lees hier dat hechtingen eruit gehaald worden maar ik had hechtingen die vanzelf oplosten dus heb er bijna geen last van gehad ze hebben bij mij van onder door 3 lagen gehecht
Nou ik dacht ook dat ze deze zouden laten zitten. Maar toen de vk vroeg of ze me zou verlossen van die dingen vond ik dat ook prima. Was denk ik zo in de war dat ik niet heb gevraagd waarom ze er dan toch uit moesten . Maar ik merk wel dat ik nog wel vervelend zit haha. Nou ja, wordt hopelijk wat minder.
Sommige hechtingen kunnen beginnen te trekken, maar dat is de wond eigenlijk al aan elkaar. Ik had last van 1 hechting die heel erg trok. De wond eronder was al heel, dus heb m verwijderd. Dat was dus echt een opluchting. De rest is vanzelf opgelost, ook al konden ze op het eind soms nog even gemeen zeer doen.
ja daar hed ik ook een week of 2 goed last van, maar daarna werd het beter.. heb nu 2 hechtingen weg laten halen door de gyn de rest mocht niet omdat ze van binnen zitten...jammer .. succes ... met je auwie down under
Mijn hechtingen zijn nooit verwijderd. Waarom moest dat bij jullie wel dan? Als ik het zo lees mag ik er blij om zijn
hier ook 2 hechtingen die erg veel pijn deden. die hebben ze in het zh er eerder uitgehaald. en ja wat een hel dat deed echt veel pijn, maar daarna was het wel wat beter kwa pijn die ik had van de hechtingen. Gelukkig niet veel pijn gehad met plassen zelf. Gelukkig is de pijn voor je nu wat minder en ja het is echt zo als je je kindje ziet/bij je hebt is de pijn echt minder
Ik kon na zes dagen ook niet meer lopen van de pijn. Bij mij ook 3 lagen gehecht, met 1 draad . Allemaal lekker strak aangetrokken en toen een knoop erin... Hebben zeuiteindelijk dat knoopje afgeknipt. Had wel mooi een abces en heb tot 8 weken na de bevalling onder de douche geplast. Vreselijk!
Jeetje Ireen dat is ook heftig! Gelukkig kon ik redelijk snel weer normaal plassen. Maar wat een ramp kunnen die dingen zijn.