We zijn nu ongeveer 6 mnd bezig zwanger te worden. Bij ons eerste kindje was het na 8 maanden raak. Nu begon vorige week maandag mijn menstruatie, althans dat dacht ik. Het bleef bij heel licht bruinverlies en zette niet door. Zo begon mijn eerste zwangerschap ook. Dus donderdagavond een testje gedaan en had dus een heel licht streepje. Vrijdagochtend weer getest en zag het wat beter toen. Nu doe ik elke ochtend een test maar het streepje word niet donkerder. Ook bij mijn vorige zwangerschap begon het zo licht maar zag ik na 4 dagen wel dat het wat donkerder werd. Ik zou volgens mijn laatste menstruatie dinsdag 5 weken zijn, maar het lijkt me nu dat het nu niet goed gaat, anders had ik nu toch al meer moeten zien? Ik probeer een foto van mijn test te plaatsen. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=384914&stc=1&d=1395556108
Ik denk niet dat je daar heel veel van kan zeggen. Bij de ene (zwangerschap) gaat je hcg aanmaak heel snel bij de ander wat minder.. Ik ben bang dat afwachten het enige is wat je kan doen..
Deze zijn van vanmorgen: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=384918&stc=1&d=1395557990 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=384918&stc=1&d=1395558054
tja, er is een licht streepje dus zolang je niet ongesteld wordt, dan is het toch goed. Gefeliciteerd!
Ja, ik wil het graag geloven. Maar vind het zo raar dat het totaal niet oploopt na 4 dagen. En bruinverlies leek vandaag weer iets meer te worden en weer wat donkerder Zit ook zo in het dubio op mijn werk wat ik moet zeggen morgen, het is nl gebruikelijk dat je het gelijk meld ivm dat we röntgenfoto's maken meerdere malen per dag. Ik ga morgen maar eens de testen van de kruidvat halen en dinsdag proberen. Misschien dat ik het morgen toch maar moet melden op het werk dan, ook al twijfel ik zelf nog.
Elke gyn gaat je zeggen dat streepjes die niet of wel donkerder worden niets zeggen over hoe de zwangerschap gaat verlopen, goed of niet goed. Daarom wordt aangeraden niet te testen eenmaal je een positieve test hebt. Het vreet anders te veel aan je. Laat het rusten, zolang je geen bloed ziet is er niets aan de hand (en zelfs dan nog niet, bloedingen in het begin van de zs heb ik ook gehad en was een kleine bloeduitstorting, niets ernstigs). Enneuh... gefeliciteerd!!!!!
de mijne was ook zo licht, bleef een week zo en toen werd ie ineens donkerrood! geloofde het zelfs na 4 donkere testen nog niet hoor
Doe anders gewoon de cb test met indicator heb hè meteen duidelijkheid...maar een streep is een streep zeggen ze!
Zekere voor het onzekere nemen, op je werk vertellen dat je een zwangerschapstest hebt gedaan waar een licht tweede streepje zichtbaar is... Wat natuurlijk gewoon betekent dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd! De eerste paar dagen/weken ben je erg onzeker, maar als je eenmaal dagelijks kotsmisselijk naar het toilet loopt... is het overduidelijk
Vooral GEEN cb met indicator doen! Weggegooid geld en 9 van de 10 keer ben je daarna nog ongeruster dan ervoor. Niet oplopen binnen 4 dagen? Dat lijkt me nog niet iets om je druk over te maken. In het begin is er maar weinig hcg. Als een heel klein beetje hcg zich verdubbeld heb je nog steeds... Een heel klein beetje hcg. Maak jezelf niet gek. Wacht nog een paar dagen. Maar ik zou het zeker op m'n werk vertellen. Je vergeeft het jezelf nooit...
Inmiddels is er duidelijkheid. Het is een miskraam geworden. Kreeg wat bloedverlies erbij en testen werden nog lichter. Afgelopen maandag een echo gehad, zou dan 6,2 weken geweest moeten zijn, maar de baarmoeder was leeg.