We waren gisteren bij mn ouders en omdat de jongste vandaag 2 jaar is geworden heeft ie van mij vrij genomen van zn werk! Mn vader vond dat beetje raar...hij zei dat heb ik vroeger nooit gedaan bij jullie...vrij gevraagd! Ik heb juist zoiets van ze is nog zo jong, is toch leuk als je die reactie ziet van dr wanneer ze haar cadeautjes uitpakt! Kijk...ik heb zoiets van als ze wat ouder zijn snappen ze het meer en kunnen ze nog wachten met cadeautjes uitpakken als papa erbij is, is toch leuker! Nemen jullie mannen ook vrij als kind jarig is?...ben benieuwd
Ja mijn vriend neemt ook vrij hoor als het zo uitkomt. Louise was vorig jaar op woensdag jarig en dan heeft hij al vrij dus heb ik vrij genomen. En tja, vroegah was alles anders. Toen werkte de vrouwen bijna niet buitenshuis en waren de papa's vaak minder betrokken. Tijden veranderen gelukkig Ohja, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Mijn vriend heeft vorige week vrijdag ook vrijgenomen. Mijn vader ging volgens mij gewoon wat later naar zijn werk! groetjes
ik kan niet eens vrij nemen (onderwijs) de eerste is altijd in de vakantie jarig, maar de volgende niet...
Jahoor, mijn man neemt altijd vrij tijdens de verjaardagen van onze kinderen. Wij vieren het altijd op de dag zelf vanaf een uur of 3 voor familie en vrienden. Dan hebben we 's ochtends lekker de tijd om het als gezin te vieren en voorbereidingen te treffen voor de visite.. Wss zal het wel gaan veranderen als allebei onze kinderen op school zitten, want die moeten op hun verjaardag gewoon naar school. Juist daarom is het zo leuk om als man zijnde die eerste 4 verjaardagen zo mee te maken, die tijd kun je nooit meer overdoen... Ik denk ook dat, als de kids op de basisschool zitten en we dus vroeg weg moeten, we de kadootjes tijdens het ontbijt uitpakken. Gewoon wat vroeger als anders uit bed en even de tijd nemen om te zingen en kadootjes uit te pakken en te bewonderen. Anders moeten ze zolang wachten, lijkt me ondoenlijk..En op die manier is papa er ook lekker bij..
@ Manuela79 Dank je wel Hahhaha, zo zie je maar dat het tegenwoordig allemaal anders is. Gelukkig... Ik ben sowieso altijd vrijdags vrij, want werk maar 2 dagen, maar anders had ik sowieso wel vrij genomen! Vieren het eigenlijk pas morgen, alleen opa en de oma's kwamen natuurlijk nog wel ff vandaag ook. Het ging mij voornamelijk over als ze wakker wordt 's ochtends en die blik van haar als ze die cadeautjes ziet,m dat wil je toch als vader niet missen
Die van mij neemt ook lekker vrij met de verjaardag van ons zoontje. En ook vaak wanneer we zelf jarig zijn trouwens, dan gaan we meestal leuke dingen doen.
Hoeft niet, Koninginnedag. Maar ik denk niet dat hij vrij neemt als het op een andere dag valt. Wel iets eerder naar huis. Dus niet overwerken maar gewoon de tijd naar huis als de 8 uren om zijn.
Hier hoeft pappa ook geen te vrij nemen. Dit jaar op zondag en 1e paasdag, dus dubbelop vrij. Was het doordeweeks gevallen, dan had ie wel vrij genomen.
Mijn man en ik nemen als het mogelijk is vrij. Zelfs bij de dochters van mijn zus probeer ik vaak nog een halve dag te werken. Nog van hartje met de 2e verjaardag van je dochter
Ook dit jaar vrij op haar verjaardag. Meestal beginnen we onze vakantie rond haar verjaardag en dan tot drie weken erna.
ik zou zeker vrij nemen en mijn man ook welal is het alleen al om te helpen bij alle voorbereidingen nog gefeliciteerd xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Onze kleine is er nog niet, maar mijn man zal zeker vrij nemen als de kleine jarig zal zijn. Je hebt je dagen toch niet voor niks, en als je vrij wilt is dit toch een bijzondere dag. Sterker nog mijn man neemt zelfs nog wel vrij als ik jarig ben. Ik vindt het toch wel grappig dat sommige ouders zoiets kunnen zeggen, die leven nog helemaal in vroeger , en volgens mij hebben sommige nog niet eens door dat we nu leven en niet vroeger. Mijn schoonouders hebben daar ook een handje van. Die zit nou al te zeggen hoe ik het dadelijk allemaal moet doen als de kleine er is omdat dat vroeger ook zo was.
Wij kúnnen niet eens vrij nemen (allebei onderwijs), dus vieren doen we dan 's ochtends vroeg voor het wegbrengen of erna. En feestjes zijn altijd in het weekend.
Hier ook. Neemt vrij op mijn verjaardag en van ons zoontje. Op mijn verjaardag altijd wat leuks doen en op de verjaardag van ons zoontje 's ochtends met zijn 3en vieren en de voorbereidingen treffen voor de visite die dan welkom is vanaf 3 uur.
Mijn vriend neemt zelfs geen vrij op z'n eigen verjaardag, zat ik dus in m'n eentje thuis op ZIJN verjaardag ha ha ha! Ik zou het wel heel leuk vinden als we straks met z'n allen de verjaardag van hummeltje gaan vieren, dus ik zou er wel op "aandringen" om een vrije dag te nemen! (Hij heeft toch meer dan genoeg vrije dagen)
wij doen het niet. Ik kan geen vrij nemen (onderwijs) en daarom neemt mijn man dus geen vrij op verjaardagen. Ik moest werken op de 1e verjaardag van mijn dochter, sja is niet anders... Zo zal het in de toekomst nog wel vaker gaan!
Mijn vriend wel, op de verjaardag van mijn zoontje was hij vrij en op mijn verjaardag ook. wij vieren het voor familie altijd op een andere dag, zodat de verjaardag zelf echt voor ons is.