Sinds gisteravond heb ik een flink krampgevoel/pijnlijke steken in mijn linkerbil. Dacht dat ik verkeerd gezeten had en het met een nachtje slapen wel over zou zijn..niet dus. Bij elke stap die ik zet krijg ik een fikse pijnscheut, ga er helemaal scheef van lopen. Een paar weken terug is mijn bekken recht gezet door de fysio en mijn BI is door oefeningen redelijk onder controle (mits ik geen gekke dingen doe). Wat is dit dan weer? Hoort het bij de BI? Herken het namelijk niet van mijn vorige zwangerschap..
Ik heb ook BI en ik herken deze pijn ook. Vooral bij stukjes lopen dan "schiet" het me echt in mijn linkerbil met vaak uitstraling naar mijn onderrug en linkerbeen tot aan mijn knieholte.
Je omschrijft het precies zoals ik het voel. De uitstralingspijn naar mijn been herken ik, stopt bij mijn knie. Alleen heb ik deze 'bilpijn' nog niet eerder meegemaakt..
Heb ik ook... niet echt een lekker gevoel nee! Vooral die bilpijn! Hopelijk ben ik er vanaf na de bevalling, en jullie ook!
Heb het al weken, bij mij begon de BI helaas al heel vroeg in de zwangerschap. Ben met week 16 begonnen met fysio maar had een paar weken daarvoor ook al last. Dit is helaas steeds erger geworden. Deze week komt er zelfs een rolstoel van de thuiszorg omdat ik maar korte stukjes meer kan staan en lopen en ik wil toch echt nog wel eens de deur uit, moet nog genoeg kopen voor de babyuitzet. Dus mijn moeder gaat me nu rondcrossen wanneer ik wil winkelen. Tja, je moet wat! Maar het is inderdaad een hele vervelende pijn. Wanneer ik er mee doorloop dan "zak" ik ook echt door m'n hoeven zeg maar.... 't is wel een teken dat je niet verder moet lopen trouwens. Dan kan je e.e.a. gaan forceren.
Ja, erg herkenbaar helaas..... Ik had bij 12 weken al wat last en bij 14 weken kreeg ik al fysio. Nu is er geen houden meer aan, na 200 meter moet ik echt even zitten. Ik hoop maar dat we na de zwangerschap er snel weer van af zijn meiden! Dat we weer lekker kunnen rennen en springen, goh wat mis ik dat... Groetjes, Mirelle.
Oh ja, daar kan ik ook zo naar uitzien, ná de bevalling om weer langzaamaan alles te kunnen doen. Heb ook zo'n zin om dan met de kleine in de wandelwagen te gaan wandelen. Maar ja, dan moeten we natuurlijk niet door onze hoefjes zakken hè!