huis bezichtigen met hoeveel mensen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Hansje123, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Morgen gaan wij voor de tweede keer ons droomhuis bezichtigen.
    Mijn vader gaat mee voor de bouwtechnische keuring. Mijn schoonvader voor de goedkeuring want die gaat ons wat schenken. Wij zijn met z'n tweeen en baby. Nu wil mijhn moeder ook mee voor de vrouwelijke mening. Wat denken jullie is dat teveel?

ik heb zelf nog nooit gekocht of verkocht. dit is ons eerste huis.

ik weet niet of het normaal is dat je met zoveel mensen langsgaat.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja vind het vrij veel. maar ja boeien. tis geen pakje boter wat je koopt. wij zouden het met zijn tweeen doen. maar als je echt bv nergens de ballen verstand van hebt....

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het maakt toch niet uit dat je met meer mensen gaat. Zeker als dit jullie eerste huis is lijkt het me alleen maar prettig om wat hulp daarbij te krijgen. Gewoon doen wat je prettig vindt hoor.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Waarom teveel?
    Mijn ouders gingen mee, mijn schoonmoeder ging mee, een aankoopmakelaar...
    Die verkopende partij zal het een worst wezen hoor, als hun huis maar word verkocht,

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het is nooit verkeerd om een extra persoon mee te nemen. Vooral iemand die verstand heeft van de bouw-technische kant.
    Zelf zie je vaak kleine details niet dus ik zou zeggen veel plezier met z'n allen.
    En succes ermee.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik zou het ook gewoon doen..

Vooral omdat je al zegt dat het jullie droomhuis is, kun je niet meer heel objectief naar het huis kijken.. Alles is goed en mooi ;)

Toen wij ons huis voor de 2de keer gingen bezichtigen waren ook mijn schoonouders en mijn moeder mee.. De verkopende partij was er niet bij, alleen de makelaar..

Hoop voor je dat het echt jullie droomhuisje is en dat jullie er met veel plezier kunnen gaan wonen!

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    #7 chantal26, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    Ik denk niet dat hun dat erg vinden
    Als het huis maar verkocht wordt is het toch goed.
    Gewoon lekker met zijn allen gaan.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik zou gaan met hoeveel je zelf wil.

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Al neem je een heel elftal mee, het gaat er toch om dat hij verkocht wordt voor de tegenpartij??? Als jij je er goed bij voelt gewoon doen.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Wij hebben mijn ouders ook destijds voor een tweede bezichtiging meegenomen en bij de koop van ons eerste huis mijn zus en zwager.
    Wij hebben eens gehad dat mensen met zijn negenen kwamen voor een tweede bezichtiging. Dat vond ik wel wat vreemd, maar goed, ze heeft het huis gekocht (was een alleenstaande vrouw).

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    De 1e keer dat wij in ons huis gingen kijken, deden we dat met zijn tweeen. Omdat we erg enthousiast waren, hebben we de 2e keer mijn vader en zijn collega voor de bouwtechnische keuring meegenomen. Verder was mijn moeder er ook bij, omdat ze erg nieuwsgierig was. Het is helemaal niet vreemd om met wat meer mensen te gaan kijken, zeker niet als je enthousiast bent.

Deel Deze Pagina