wanneer vertellen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemoeder21, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal..

tegenwoordig verteld iedereen al met 8 weke dat ze zwanger zijn...

nou wilde ik proberen om mijn mond te houden tot 12 weken,.(als dat gaat lukken)

wanneer hebben jullie het verteld???

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    aan mijn ouders en broer en zus gelijk... mijn vriendinnen rond de 10 weken na de goede echo! de rest na 12 weken :)

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Bij vorige zwangerschap bij 9 weken, maar had ook al 2 mooie echo's gehad en kon het echt niet meer voor me houden. Nu weten alleen ouders en broers het en me beste vriendin maar verder nog niemand, heb ook nog niet de behoefte om het te vertellen

4. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke.. ja mijn ouders schoonouders en zus en vriedin weten het ook al... maar als je zo blij bent wil je het gelijk vertellen. hahah alleen mijn man houd me gelukkig tegen!!!

volgende week eerste echo dus ben benieuwd wanneer ik dan weer terug moet komen anders vertel ik het mis ook wel met 10 weke

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik had met 8 weken de eerste echo, toen aan goede vrienden verteld.. maar mijn ouders wisten het al eerder..
    de rest is langzaam uit gaan lekken daarna ;)

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben het onze ouders/broers zussen meteen verteld

verder aan iedereen verteld toen we een goede echo hadden met 7 weken

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben nog niet zwanger maar de bedoeling is om het mijn ouders te vertellen met een week of 6-8 en de rest pas na zeker 12 weken. Liever 13.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ouders en schoonouders met 6 wk, rest van de familie met 9 wk, hadden toen een feestje bij ons thuis toevallig al.
    En op werk met 10 wk, had het wel geheim willen houden tot 12 wk, maar er ging al een roddel rond dat ik zwanger was...

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb woensdag de eerste echo en wil het daarna aan mijn ouders, schoonouders en broers en zussen gaan vertellen. Daarna even wachten tot de 12 weken.
    vind het nog wel heel bijzonder dat het iets is tussen ons tweetjes, ons geheimpje

10. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ouders krijgen het vandaag te horen en mijn schoonouders deze week. Ook onze broers en zussen krijgen het op korte termijn te horen.

Onze goede vrienden wachten we nog mee. Eerst maar eens de afspraak bij de gyn afwachten 10 juni. En helemaal wereldkundig maak ik het pas na 13 weken (voor alle overige vrienden en kennissen).

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij hebben het aan mijn ouders broer en zus verteld met 5 weken, de rest wachten we nog even mee, rond de 10/12 weken

12. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Mocht het voor ons lukken deze maand houd ik zeker mijn mond tot de 12 weken tegen iedereen. Ook mijn ouders en schoonouders krijgen het niet eerder te weten. Vooral omdat die hun mond toch niet kunnen houden ook niet als ik nadrukkelijk zeg dat te doen haha ;)

13. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    Ik probeer mijn mond te houden tot na de eerste echo (9 weken), maar dat zal erg moeilijk zijn. Zit nu al iedere avond bij mijn vriend te vragen of we het echt niet eerder moeten/kunnen vertellen. Terwijl ik voordat ik zwanger was al heilig verkondigde dat je eigenlijk tot 12 weken zou moeten wachten, dat is het veiligst. Maar wil het zo graag delen.

dillema/dillema

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    De vorige keer hebben we het meteen de dag dat wij het wisten het ook aan onze ouders, broers-zussen verteld. Btje steun voor het geval het niet goed zou gaan.

Erna met 10 wkn na de goede echo aan goede vrienden enzo, uiteindelijk wist iedereen het. Ging helaas mis na 13 wkn.

Met deze zwangerschap wilde we het vertellen aan onze ouders met een goede echo. Dit werd spoedecho, en heb het toen mijn pa via de tel vertelt, en die is mee geweest voor die spoedecho. Erna mn schoonouders vertelt. Dit was met 7 wkn. Met 10 wkn, na 2de goede echo hebben we het de zussen verteld. Met ruim 11wkn en goede 3de echo aan mn familie (oma's ooms & tantes) en nu langzaam ook goede vrienden. Met 14 wkn hebben we weer controle bij gyn, en als dat goed gaat maken we het wereldkundig!!

15. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste keer kreeg ik een miskraam met 11 weken, en moest toen helaas gaan bellen met dat nieuws terwijl niemand wist dat ik zwanger was.
    Deze keer verteld met 9 weken aan eigenouders en zus, na 2 goede echo's de rest hebben we het vertelt met 12 weken.

Deel Deze Pagina