auw mijn borsten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiwi31, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook pijnlijke borsten, 18e of de 19e aug m'n ei gehad en 2 sept mijn NOD...
    Vorige maand voor het eerst pijnlijke borsten sinds dat ik gestopt ben met de pil eind maart!
    Morgen kan ik testen dus ben benieuwd! Spannend!! :D

2. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Gister negatief getest. Ik lig nu voor dag 2 ziek op bed. Volgens de ha een aanval van pdd. Positie draai duizeling. Echt heel naar ! Bij mn eerste x had ik ook zulke duizelingen dus ik dacht gister, gelijk maar ff testen. Helaas dus negatief.
    Nog steeds zere boob maar zonder spanning erin. Normaal knallen ze mn bh uit nu dus niet meer. Hun fijne slappe zelf ;)

3. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Hier nog steeds pijnlijke borsten, maar ben zo bang dat is ze alleen maar voel omdat ik zo graag wil. Ik kan vanaf woensdag testen en test waarschijnlijk pas vrijdag of zaterdag omdat ik toen ik zwanger was ook pas na de nod positief testte.
    Vinden jullie dat wachten ook zolang duren?

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hier net hetzelfde. Bij mijn eerste zwangerschap heel pijnlijke tepels, niet zozeer mijn borsten. Zwanger! Helaas een MA op 10 weken. Nu sinds mijn eisprong terug heel gevoelige tepels. Een kwaaltje dat ik nooit heb voor mijn menstruatie. Vorige ronde niet zwanger en helemaal geen pijn. Het rare is dat dit 1 dag na mijn eisprong is begonnen. Kan dus geen zwangerschapskwaaltje zijn maar ik wil er zo graag in geloven! NOD is 6 september... we zullen zien :D

5. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Mijn borsten hadden het weer goed!! Het duurde even maar vandaag had ik dan eindelijk een positieve test in handen! :D

6. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd! !! Supernieuws. Hoop dat ik over acht dagen hetzelfde berichtje kan typen ;)

7. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Wauw Coreli! Gefeliciteerd !!

8. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb dat ook zo erg,zere tepels..
    Dat voelt gewoon niet fijn maarja we wachten af..
    Succes iedereen!

9. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Vanmorgen getest maar negatief, borsten doen nog steeds pijn maar denk dat het game over is deze ronde dus op naar de volgende ronde!

10. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Balen juli :(

Hier net gedoucht en ik trof een drupje bruin aan..... game over voor mij dus ook!

Succes kiwi en de rest !

11. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    @Giosy,

inderdaad balen! Elke keer weer een teleurstelling... Mijn vriend zit helaas door de weeks in de kost dus is het nog maar afwachten of het de volgende ronde gaat lukken! :(

12. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Hmm daarvan ben je hier helaas ook niet de enige zeg...

Ondanks bruin bespot te hebben, buikkrampen etc nog niks. Stom maar dat geeft nig steeds een sprankje hoop. Hoe dom kan ik zijn want ik ga voor 200% ongesteld worden. Ik ben ziek en lig in bed, het moet gewoon nog ff zakken....

13. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Dat heb ik nog niet echt, ja beetje gister maar tot op heden nog niks maar heb ook nog tot dinsdag...maar ben er bang voor!

Beterschap iig en misschien heb je geluk! Hoop het voor je!

14. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Sjemig zeg, ik ben nu sinds 17 uur mn bed uit en ook bezig, lopen etc maar tot nu toe niks.
    Dat maakt me natuurlijk nog veel zenuwachtiger!

15. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wauw eerste ronde zwanger corali, gefeliciteerd, was dat bij mij ook maar...

mensen ik ga naar maand 11 want het is NIET gelukt... ondanks me zere tiete! haha.
    naja echt lachen kan ik er allemaal niet meer om eigenlijk.

16. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Wat jammer zeg dat het niet raak is.

Bij mijn tweede zwangerschap had ik ook last van bruin bloed, maar dat werd uiteindelijk een miskraam.
    Woensdag kan ik pas testen, maar heb het idee dat mijn borsten nu alweer minder strak staan dus zie het somber in. Durf geen hoop te hebben. We blijven maar wachten ;)

17. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Kan ik me voorstellen, is ook echt niet leuk! Heb er bij mijn dochter ook 13 rondes over gedaan, en dat waren geen rondes van 28 dagen maar varieerend van 14 tot 60. Geen peil op te trekken, uiteindelijk met Clomid zwanger geworden van mijn dochter.
    De drie zwangerschappen daarna, allemaal in 1 keer raak! :):$:D

18. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Nou de hel is los gebroken dus game over voor ons!

Succes meiden !!

19. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Jeetje, maand 11? :(
    Wij hebben t geluk gehad dat ik gelijk al zwanger werd (helaas vmk) maar gelukkig maand later weer zwanger.
    Had gehoopt voor je toen ik je eerste berichten las dat je zwanger zou zijn. De pijnelijke borsten zijn nl heel herkenbaar.
    Succes meid in je volgende ronde!

20. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Hier nog steeds niks...dacht dinsdag te kunnen testen maar kan maandag al! Gelukkig is mijn vriend dan lekker thuis dus kunnen we samen testen!! Ben benieuwd...

Wel erg zenuwachtig, en m'n borsten doen ook nog steeds pijn!

Deel Deze Pagina