Tja, beetje onsmakelijk maar het gaat niet goed met mn navel piercing Ik heb hem dr al uit vanaf een week of 20 , maar nu dat mn buik snel groeit veranderd het gaatje van de piercing. Hij is rood/bruinig geworden en tussen de gaatjes in is er een striae streepje ontstaan en boven het bovenste gaatje , 2 striae streepjes... Het bovenste gaatje is ook behoorlijk uit zn verband getrokken... (er staat niet heel veel spanning op) Heeft iemand dit ook (gehad) en is het goed afgelopen ? Wat kan je het beste ermee doen ? (vrij weinig waanschijnlijk)
als je buik straks weer krimpt na de bevalling dan past op den duur de piercing gewoon weer. de strea zal echter nooit meer weg gaan maar goed dat is weer iets heel anders. er hoeft niet veel druk op de buik te staan maar omdat rond 20 wk de baarmoeder de navel van onder naar buiten drukt en deze zelf kan gaan uitsteken kan dit moeilijkheden gaan geven. ik heb hem nog steeds in en heb er gelukkig nog geen last van wel merk ik dat me navel minder diep is. ook heb ik een zwangerschapspiersing gehaald om strakjes in te doen deze rekt als het goed is helemaal mee
klopt, ik heb ook even een zwangerschapspiercing in gehad, maar toch maar uitgedaan. Moet zeggen dat mn navel ook aardig eruit flopt, zal het daat aan liggen?
hai hai, nou hier hetzelfde hoor ! schijnt normaal te zijn ! ik heb mijn piercing rond de 15e week uitgedaan...... ik loop nu op het eind .....nou en hou je vast bij mij ziet mijn navel er echt helemaal niet meer uit ! hij bolt helemaal naar buiten en de piercinggaatjes zijn ook uitgerekt en gekleurd ! volgens mijn vk trekt dit vanzelf wel weer weg......dus hopen en duimen hihihih succes !
Mijn buik groeide ook heel erg snel, mijn navel plopt eruit en ik heb de piercing, op verzoek, bij week 38 eruit gehaald... Ik had nergens geen last van, maar ja de ene buik is de andere niet..
bij mijn zoontje had ik ook een zwangerschapspiericing in en alsnog is het super lelijk geworden. Idd wat je zegt er zit ook een striem bij of zo heel apart om uit te leggen. Mijn gaatje is ook uitgerekt en ik heb mijn piercing er uiteindelijk na een jaar geloof ik uit gedaan omdat het toch niet meer mooi was en het is niet weg getrokken ook. Mijn navel plopte niet uit maar was aan het einde wel bijna vlak zeg maar.... dus weet niet waar het aan kan liggen? Maar goed ik heb het zelfde gehad en tis niet meer mooi geworden!
Ik heb ruim een week geleden mijn gewone navelpiercing ingeruild voor een zwangerschapspiercing (in de shop laten vervangen). Maar inmiddels heb ik deze laatste er uit gehaald. Doordat de zwangerschapspiercing veel langer is (moet je ook niet te kort hebben omdat je nog groeit) bleef ik sneller haken, ook kwam er toch wel behoorlijk wat spanning op mijn huid te staan (mijn gewone "banaantjes"piercing was halfrond zeg maar en de zwangerschapspiercing is toch recht ook al buigt ie mee) en begon ie te ontsteken. Dus heb hem er snel uitgehaald. Paar dagen gespoeld en nu is ie weer rustig. Doe hem na de bevalling wel weer in....
Ben totaal nog niet zwanger, maar weet nu wat me te wachten staat, bedankt!brrr, uitgerekte gaatjes....maarja... bar