Er zijn hier vast mensen die dat weten! Moet je, als je gewoon dezelfde uren opvang en hetzelfde KDV hebt, enz. opnieuw een aanvraag doen voor de kinderopvangtoeslag? Ik weet dit niet meer van vorig jaar, aangezien mijn schoonvader begin december 2010 is overleden. Zo ja, krijg je dan ook meteen te zien hoeveel toeslag je krijgt, want ik ben wel benieuwd hoeveel (of weinig eigenlijk) we gaan krijgen aankomend jaar.
nee hoeft niet. in ieder geval.. ik heb gister met de post een overzicht gekregen met de bedragen voor 2012
Oke, dankje! Dan wacht ik dat overzicht geduldig af! Haha! Het kwam ook dat ik twijfelde door een bijlage van een document van het KDV over de bedragen van hun voor 2012. Daarin ging het over het aanvragen van toeslag.
Je hoeft het niet opnieuw aan te vragen. Wel moet je wijzigingen doorgeven. Het uurrecord van kdv is waarschijnlijk omhoog gegaan. Dit moet je aanpassen. En als jullie salaris verandert is door loonsverhoging of dergelijke moet je dit ook even aanpassen.
Nee dit is allemaal hetzelfde gebleven...mijn man heeft (helaas) geen loonsverhoging gekregen. En ik studeer... En de tarieven zijn hetzelfde, daar ging die brief over. Omdat de kosten al hoger worden hebben ze dit besloten. Nou super...dan laat ik het zo!
Nee hoor, maar je moet wel wijzigingen doorgeven als je die hebt. Zo hebben wij jaarlijks salarisverhoging, en dat is bv. niet meegerekend voor 2012, en wij willen liever niet terugbetalen. Dus wijzigen we het zodra de verhoging wordt uitbetaald.
Ja dat ga ik dan denk ik ook doen, want mijn man had het erover dat hij in februari een stijging krijgt (dacht ik) dus dan wil ik dat inderdaad wel meteen doorgeven.