snap t niet meer....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 25jarige, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Hier ff mijn verhaal om te kijken of iemand het herkend of niet....
    Twee week geleden heb ik mijn menstruatie gehad nou ja menstruatie het duurde maar 2/3 dagen en was een heeel stuk minder als anders, hoefde maar 1 x per dag schoon maandverband onder te doen maar het bloed was wel echt rood...
    Nu heb ik hiernaast ook wat klachten, pijnlijke borsten af en toe en er komt vocht/melk uit, tepelhoven zijn veel groter, en als ik op mijn buik slaap voelt het ineens anders alsof buik opgezet is, ben moe zooo ontzettend moe, aders zijn meer zichtbaar maar niet alleen bij borsten maar ook in hals bij heupen en buik, sinds paar dagen kan ik mijn lenzen ineens niet meer verdrsgen...
    Twee keer testje gedaan verschillende merken en beide keren een streepje asof je kan zien waar het streepje moet komen, negatief dus..
    Nu vanmorgen bij de dokter geweest vooral om te achterhalen waar mijn moeheid vandaan komt als ik dus idd niet zwanger ben.. conclusie dokter zonder iets te doen ik denk dat je zwanger bent mr dat je te vroeg bent met testen door een late innesteling nog even twee week wachten en dan kijken of je weer ongesteld wordt... vaag toch..

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    idd vreemd.
    Alleen wat bedoel je precies met dat je bij beide testje een streep zag alsof je kon zien waar die moest komen??? Zag je een vaag streepje? Of zag je helemaal geen streepje en alleen een teststreep? Want de ervaring leert dat een vaag positief streepje toch ook echt positief is.
    Je symptomen klinken als zwangerschap al kan een lichaam je goed voor de gek houden. Ik denk dat het enige wat je kan doen afwachten is en dan een nieuwe test!
    Veel succes!

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoihoi, mijn schoonzus heeft dit ook gehad.. kleintje wou zich nog graag even verstopt houden.. bleek dus ook zwanger.. en denk als de HA t zegt.. het toch wel bijna zo moet zijn.. en qua 'klachten' zou ik het ook zeggen ;) succes met wachten! :)

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    met welke testen heb je getest?

5. 25jarige

bedankt voor jullie reacties!
    Heb getest met actiontest en kruidvat beide keren een grijs streepje dat bedoel ik met alsof je kan zien waar het streepje hoort te komen... je zag m wel maar moest er goed naar kijken..
    De dokter zegt t alleen op basis van wat ik zeg, heeft geen test gedaan oid dus hij kan dat toch niet zeggen vooral omdat je lichaam je idd voor de gek kan houden...

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou een paar dagen wachten en dan weer testen.. Als je echt zwanger bent, moet het streepje donkerder worden.. Vind het inderdaad wel een snelle conclusie van je dokter

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zou anders een andere merk test nemen!

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ja probeer idd eens een ander merk! Bij mij gaf de actiontest een tuurstreepje, kv wel mooi positief.
    Je kwaaltjes lijken wel op een zwangerschap! Spannend hoor!:)

9. 25jarige

Ga morgenvroeg nog ff keertje testen
    Maar wordt nu helemaal heen en weer geslingerd in gedachten ene moment helemaal overtuigd dat ik zwanger ben andere moment, vandaag dus, ik voel eigenlijk gelemaal niks dus en echt niet zwanger..... op moment alleen moe en af en toe traan ogen/geirriteerde ogen....
    We zullen t zien maar is niet zoveel aan...

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    probeer inderdaad die van de action. kosten 1,50 zitten 2 in.

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    En, nog eens getest?

12. 25jarige

Ja vanmorgen getest en was negatief....
    Dus ben niet zwanger want naar mijn idee als die bloeding innestelingsbloeding was geweest had ik toch echt al wel positief moeten testen toch?!!?!
    Dus idd een te voorbarige conclusie van de dokter....btje jammer...

13. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jammer!! Maar nog steeds kwaaltjes? k Zou t wel ff in de gaten blijven houden.

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb de vorige cyclus iets soortgelijks gehad.. van die wazige testen.. bijna week overtijd.. toen 1 dag bruinverlies.. testen nog steeds wazig..
    ha hoopte ook op zwangerschap dus na weken bloedtest.. helemaal niks..

uiteindelijk gewoon ongesteld geworden.. Dus ik gooi het op een cyclus overgeslagen

15. 25jarige

Het blijft vaag....
    Nog paar klachten erbij ineens sinds paar dagen enorm last van aambeien zit echt jankend op de wc....
    En als ik aan mijn haar zit ineens allemaal haar aan mijn hand en sinds eergister bloedend tandvlees....
    maar goed we moeten afwachten volgende week maandag zou ik dan weer ongesteld moeten worden als ik niet zwanger ben.....
    vaag vaag vaag

Deel Deze Pagina