huiduitslag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Bertine14, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertine14

Bertine14 Nieuw lid

26 aug 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 16 wk zwanger en kom helemaal onder de huiduitslag. nek, borsten, oksels en in de liezen.wordt gek van de jeuk!! nu heb ik vroeger een allergie gehad voor eu ik heb het idee dat deze weer terug is maar 10 x erger. vandaag heb ik zelfs plekken in m.n gezicht..rode plekken rondom m.n ogen.nu gebruik ik zilver creme tegen de de droge huid en rode uitslag..omdat je zwanger bent mag je niet alles gebruiken..wie heeft hier ook ervaring mee?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Even aan je ha, vk of apotheek navragen! Zij zien het vaker en weten wat je kunt gebruiken, veilig.

Succes, jeuk is verschrikkelijk.
    Ik kreeg als advies mentholgel, maar had het alleen op mijn benen.

3. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Heb het ook terug. Vroeger als kind eczeem gehad aan armen en benen, al een tijdje geen last van en nu is het terug. Mijn vingers, handen, deel van armen, heupen ... vingers zijn een ramp geweest, telkens een nieuwe besmetting met blaasjes, daarna jeuk, daarna kloven ... Vanalles van crèmes gebruikt, zinkzalf enzo maar dat duurt een eeuwigheid voor het in je huid trekt dus moest dan een halfuur stilzetten en nergens aankomen. De cortisonecreme gebruik ik uiteraard niet meer. Werd zelfs 's nachts wakker van jeuk en pijn.
    Nu sinds kort gebruik ik een zalf uit het Kruidvat, van het merk Neutrogena, ongeparfumeerd (Noorse handencrème) en deze werkt wel en trekt vlug in de huid. Handen zijn veel zachter, minder gezwollen, kloven weg, jeuk weg. Enkel hier en daar nog droge vlekken. Ik gebruik deze nu een kleine week en goed resultaat mee dus. Misschien ook eens proberen?

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    kan het niet zwangerschapsjeuk zijn? ik kreeg dit helaas ook al rond 20wk, erg vroeg volgens artsen, maar t was echt zo!
    bij mn eerste heb ik aangeklooit met koude douches, en mentholpoeder. hielp telkens maar even.. ik werd serieus GEK en zag er uit als een monster.. heb doorverwijzing gekregen naar dermatoloog, daar kreeg ik lichte hormooncreme en mentholgel. de vlekken verdwenen langzaam maar de jeuk was na 1 dag al weer te ' hebben'.. bij mn 2e zwangerschap was het er weer zo vroeg, en heb meteen de laatste medicijnen gekregen gelukkig!!

Deel Deze Pagina