Auw mn billen zijn kapot!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha idd ik laat ze nu niet bloot spelen hoor! Straks alles onder de poep :D

En helaas zitten we momenteel weer in een sprong dus het aankleed kussen was al geen succes de laatste dagen en nu natuurlijk helemaal niet meer! Ze begint al te krijsen als ze m ziet!
    Maar vanavond mag ze lekker in bad en in de badkamer is het lekker warm dus laat ik dr daar wel ff in dr blote billen spelen :D ALs ze dan poept vind ik het niet zo erg ;)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh zo ;). Maar ook zonder spuitgedrag is het toch helemaal niet praktisch? Kan je er telkens achteraan dweilen en poepen gebeurt hier toch ook altijd minstens 1 keer per dag.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@snoopy: ik heb het in de vakntie wel gedaan hoor
    ze plast/poept tenslotte niet volcontinu :)
    steeds even half uurtje na het luieren zegmaar
    en dan natuurlijk wel een luiertje paraat MOCHT het mis gaan

en die poepjes zie je nog wel aankomen.... maar plas is lastiger :)

geen vlekken op het hoogpolige tapijt overigens (gelukkig)

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb goede ervaring met de zinkolie van Dr Swaab.

5. Mavie

Mavie Lid

6 mrt 2007
    25
    0
    0
    Informatieanalist
    Assendelft
    Bij ons hier werk droog spul het beste.... we doen het met purol poeder!

6. emmie

emmie Niet meer actief

ik hoorde laatst van een collega-tje dat er iets bij de apotheek te krijgen is wat je er op kan plakken...zeg maar grote vellen die je kleiner kan knippen en dan op de plek kan plakken, 1 dag gebruiken en dan schijnt het weg te zijn. gebruiken ze ook vaak bij oudere mensen, tegen lig plekken enzo.
    geen idee maar zij is er erg tevreden over.

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier nu ook echt rode billetjes die heel af en toe open zijn :( , ik hoop dat de zinkzalf die ik gisteren heb gekocht snel zijn werk zal doen.

Sterkte!

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je moet de tube hebben met roze letters. De andere is niet geschikt voor billencreme...

Hier hielp het altijd enorm goed om 1x per dag de kleine in bad te doen met een beetje groene Badedas (te koop bij het Kruitvat, wordt verkocht in een doos en er staat "met kastanje extracten op). Groene Badedas werkt verzachtend en ontsmettend. Het wordt ook geadvisseerd om hiermee zitbadjes te nemen als je hechtingen hebt na je bevalling...

Na het badje droogdeppen en nog even aan de lucht laten drogen. Dan voordat je de luier omdoet insmeren met Bepanthen, hoeft helemaal niet zo onwijs dik, gewoon een dun laagje. Meestal gaf dit direct verlichting en kon ik de volgende dag al duidelijk verbetering zien..

Wil je je kindje niet helemaal baden in de Badedas, dan kun je ook kiezen voor een zitbadje in een afwasteil oid...

9. Daantje84

Daantje84 Actief lid

25 sep 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Lana had haar billen ook helemaal kapot door de dunnen poep, ook tot bloedens toe. Ik maakte wel schoon met de billendoekjes (sensitive uiteraard) en liet haar billen eerst rustig drogen aan de lucht, daarna bepanthen creme erop, weer lekker even zonder luier laten liggen. En het hielp ontzettend goed! Binnen enkele dagen waren haar billen weer helemaal genezen.
    Vond het zo sneu, veel huilen omdat de urine en ontlasting zo prikte in de wondjes...

10. Niet meer actief

Vandaag zag het er al een stuk beter uit! Heb echt t idee dat de maizena zn werk goed doet! Hoop ook dat het KDv het nu goed in de gaten houdt (meestal wel hoor) anders zijn we vanavond weer bij af.....

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een pot billencreme bij de apptheek gekocht. En het werkt hier erg goed. Sudo creme werkte ook niet.

12. lotte38

lotte38 Lid

24 nov 2008
    19
    0
    0
    Inderdaad, billencreme van de apotheek, zelf gemaakt door ze, werkt super! En stukken goedkoper!

Deel Deze Pagina