Welk laminaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik wil laminaat.
    Maar je hebt zoveel in zoveel prijsklasses!

Het is gewoon voor de benedenverdieping. Ik heb een kat en een kind, verder doen we er niks bijzonders mee.

Wat is een beetje goed laminaat voor een redelijke prijs?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij wonen kortbij de duitse grens en halen dan ook compleet al het materiaal daar.
    Wij willen graag in de toekomst voor onze aanbouw laminaat in tegelvorm kopen ( lange tegels 60-30)
    Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt.
    Maar als duitsland niet te ver rijden is voor jullie zou ik daar eens kijken bij bauhaus , zit door heel duitsland goed, goedkoop en mooi!
    succes!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij hebben ons laminaat van ikea! mooie vloer, niet duur en goede kwaliteit!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pff als ik kijk op de site van Gamma of zo, dan heb je een vloer die op hout lijkt, voor 22 euro of zo per m3!! Dat vind ik echt heeeeel duur!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben echt voor kwaliteit gekozen, een pergo vloer van 9 mm met super ondervloer wat het geluid goed dempt. Was 20 euro per vierkante meter, maar was wel een heel goede aanbieding.
    Ik zou de praxis eerder adviseren, die hebben het beste assortiment.

Boven hebben we laminaat van ong een tientje per vierkante meter, maar dat prijsverschil zie je dan ook echt terug in kwaliteit en uitstraling!

Deel Deze Pagina