Helleuw Hebben jullie het ook dat als je niest of hard hoest dat je van die steken krijgt in je buik?? Wat is dit? de banden kan het toch nog niet zijn, ben nog maar 5 weekjes of wel? Groetjes Paula
Ja dat heb ik ook gehad, en bij hoesten ook en zo. Maar dat gaat vanzelf over, het zijn je bekkenbodem spieren die je voelt. Heel vervelend is dat. Succes!
Ja!! Dat herken ik heel erg! Ik heb dat ook, schrok er de eerste keer een beetje van, maar het trekt meteen weer weg en nu inmiddels ben ik eraan gewend. 't is niet fijn maar ik schrik er niet meer van
Ik heb dat idd ook! Ik leg automatisch al een hand op mn buik en natuurlijk voor mn mond als ik moet niezen. Ik sta er soms krom van. En ook met omdraaien in bed. Daar moet ik echt aan denken dat ik dat rustig doe nu. Dus volgens mij normaal als ik dat zo lees. Succes verder en geniet ervan!
ik ga door mijn knieen als ik moet niezen dan doet het wat minder zeer.... hahah bekend verschijnsel dus..
Ik heb geen pijn als ik moet niezen, maar ik moet wel ontzettend uitkijken dat ik niet perongeluk een paar drupjes plas verlies. Dus bij een aankomende niesbui probeer ik zo goed mogelijk mijn benen te klemmen. Niet zo charmant maar het werkt wel. Groetjes van Kiki