Beste (aanstaande) moeders, Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Mijn naam is Thomas van Essen en ik heb jullie hulp nodig. In verband met mijn 4e jaars afstudeeropdracht voer ik momenteel een onderzoek uit naar hoe (aanstaande) moeders van jonge kinderen zich oriënteren op het online kopen van (houten) speelgoed. Mijn (zwangere) zus attendeerde mij het forum van zwangeschapspagina.nl. Al goed, ik zou het dus echt super vinden als jullie mij willen helpen met het invullen van onderstaande enquête. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEhXMDJUX0xaNmVPamlpc0hiU3I0eXc6MQ Omdat ik jullie inspanning niet onbeloond wil laten, mag ik meerdere waardebonnen weggeven ter waarde van 50,-. De winnaars hiervan zal ik persoonlijk een e-mail sturen. Alvast ontzettend bedankt! Vriendelijke groet, Edit: ts heeft toestemming dat topic hier mag staan Thomas van Essen
Dat klopt inderdaad, topic is helaas verplaatst. Voor degene die hem al ingevuld hebben ontzettend bedankt daarvoor! Groetjes, Thomas
Misschien even contact opnemen met het Beheer? Hij zal niet voor niets verplaatst zijn, want dat gaat dan ook met deze oproep gebeuren...