Hoi dames, Ik heb sinds 2 dagen zo'n vreselijke pijn aan mijn grote teen. Eerst dacht ik dat mijn nagel misschien wat ingegroeid zou zijn, maar gister goed bekeken en mijn nagel is niet ingegroeid. De pijn wordt wel steeds erger, felle pijn steken en een kloppend gevoel. De teen begint ook donkerrood te worden. Ik heb al pleisters erop gedaan, zodat de grote teen de kleinere ernaast niet raakt, maar dat is nog steeds heel erg pijnlijk. Ook een verbandje eromheen wil niet helpen. Dacht dat misschien wel zou helpen om de pijn wat minder te maken, doordat mijn teen dan de andere dus niet raakt. Misschien dat jullie het ook wel eens mee hebben gemaakt en tips voor me hebben, om de pijn wat minder te maken of misschien iets dat tegen een ontstoken teen helpt. Hoop het zo, want ik kan er 's nachts niet van slapen, omdat alles wat er maar zachtjes tegenaan ligt erg pijn doet. Alvast bedankt! Liefs Missy.
Badje met soda? Ik heb sinds de zwangerschap van Ruben ontstoken tenen (moet nodig nu eens ECHT naar een pedicure...). Als het morgen toch echt te gek wordt gewoon langs de HAP hoor! Sterkte ermee!
Ik zou ook zeggen: lekker laten weken in de soda! Wat is dat toch met voeten na de zwangerschap? Ik heb geen ontstoken tenen, maar kalknagels overgehouden aan de zwangerschap... ook mooi
Bedankt, ik heb net bijna een uur in een teil met lekker warm water en soda gezeten met mijn voet. Hihi ik vind het zo'n stom gezicht om met een teen naar de HAP te gaan, maar idd de pijn overwint de schaamte wel moet ik zeggen. Ik wacht nog even af, of de pijn minder wordt vannacht. Haha nee kalknagels lijken me ook niet echt "fraai". Maar het zal wel stom toeval zijn denk ik hoor, dat ik nu een ontstoken teen heb. Had het alleen liever in de zomer gehad denk ik, dan kon ik tenminste nog gewoon op slippers lopen.
Misschien wintertenen? Ik heb dat ook een poos gehad en mijn tenen waren dan vuurrood en het vel stond zo strak dat ik ze niet kon buigen. Hoeveel tranen er toen niet gevallen zijn
Hier ook na de zwangerschap ontstoken tenen overgehouden. Hier kwam het wel degelijk door ingegroeide nagels doordat he voeten toch wat veranderen..... Als het niet overgaat zou ik toch even naar de hap gaan, of maandag even naar de ha
Hier ook door de varkenspootjes die ik had tijdens de zwangerschap (ingegroeide nagels). Moet echt die afspraak eens maken.... Missy: Hoest met je teentje?
Hihi jeetje, wat een zwangerschap dan dus blijkbaar al niet kan doen.. Zelfs na de bevalling. Hier gaat het stukke beter. Ik heb vannacht, vanmorgen en vanmiddag mijn voet laten weken in een teiltje warm water met soda en in eerste instantie als ik mijn voet erin leg, dan voelt het niet echt fijn. Maar als ie er eenmaal even in ligt, begint het toch allemaal steeds wat rustiger te worden. Het bonkende gevoel is over en ook staat er niet meer zoveel spanning op mijn teen. Ik ga dit nog even volhouden, maar als ik er maandag nog last van heb, dan ga ik zeker even langs de ha. Heel erg bedankt voor de tip!!
Wat nog beter helpt dan een sodabadje is een badje met groene biotex! Of met zwitsalshampoo. Klinkt gek maar werkt als een trein. Hier ook kalknagels door de zwangerschap. Vorige keer ging het over toen Sem eruit was, ik hoop dat het nu weer zo is.
Auw, kan echt pijnlijk zijn. Misschien nog wat tea tree olie op je nagelwallen druppelen als je dat in huis hebt. Gelukkig gaat het al wat beter. Kalknagels zijn schimmelnagels en tijdens de zwangerschap is je weerstand lager en kun je makkelijker een schimmelnagel krijgen. In sommige gevallen gaat het vanzelf weg, maar in veel gevallen zul je het moeten behandelen.