He allemaal, de titel zegt het al...ik heb hulp nodig. Op Eerste Kerstdag is mijn man jarig en ik heb een verrassingsborrel georganiseerd. Ik zoek recepten voor hapjes die ik een (halve) dag van te voren kan klaarmaken. Zelf heb ik de wraps met vulling in gedachten. Maar veel hapjes die ik vaak gebruik, moeten in de oven of kort van te voren klaargemaakt. Ik verwacht ongeveer 25 mensen, rond 15.00 (eindtijd is 17.30), de mix tussen kind en volwassene is ongeveer 50%. Dus tips zijn erg welkom... Alvast bedankt! XMarilene
rookvlees met gekookt ei rookvlees met asperge boterhamworst met augurk kaas met zilveruitje stukje meloenmet rauwe ham dadels met roomkaas rode zoete pepers met roomkaas olijven
wat heel lekker is is sashimi van rauwe zalm en tonijn... en dan neerzetten met bakjes kikoman sojasaus... HEERLIJK! ff denken hoor wat is nog meer lekker..... oja, op de markt van die turkse broden halen! kosten geen drol... en dan ergens verse aioli halen....... is ook erg lekker en zo klaar! verder gewoon lekker stokbrood met salade (krab,tonijn,etc) olijfjes (gevuld met bv geitenkaas, ook op de markt wel te kopen... ergg lekker van craqotte (weet niet of ik het goed schrijf) heb je nu iets nieuws... heeeele lekkere zoutjes... zit in kleine groene verpakking... 85 cent per pak... en dan de cheese onion.. die zijn echt OM TE SMULLEN!!! maar weet niet of jullie een koffie feestje of een wijnfeestje gaan geven hihi..... wat ook lekker is een komkommer halveren in de lengte... uithollen en vullen met kruidenkaas.... dan in stukjes snijden... erg lekker! cherry tomaatjes , met klein bolletje mozzerela , stukje basillicum en als je allemaal af hebt bestrooien met peper , zout en beetje balsamico azijn..... verder kan ik zo snel niks bedenken
salami rolletjes met boursin rookvlees met een gekookt eitje erin.. Kipfilet met boursin in bladerdeeg, dan alleen even afbakken
bedankt alvast voor alle tips, nu nog even bedenken welke ik een dag van te voren kan klaar maken... Enne, het wordt een wijnfeestje!