Dit wil ik graag weten. Mijn man gaat na het eten boodschappen doen. Hij neemt dan frites mee van de Lidl, die maak ik van de week klaar in de oven. Lijkt me lekker met een kaassouflé maar ik heb geen friteuse.
Geen idee, maar je kunt ze ook gewoon in de koekenpan bakken. Volgens mij kunnen trouwens de meeste dingen die je zowel in friteuse als in koekenpan klaar kunt maken, ook in de oven bakken.
Dan moet het op het pak staan dat het kan. Maar je kunt ze ook gewoon met olijfolie bakken ( of roomboter, )
Vind wel een recept om ze zelf te maken:Recept: Kaassoufle - Kookjijook.nl. Of je ze zo in de oven kunt doen durf ik je niet te zeggen.
Dank voor de snelle reacties, zal hem eens laten kijken op het pak, evt gewoon eens proberen. Marnat, dat zijn niet de kaassouflé's die ik bedoel, maar toch bedankt.
Ze kunnen wel in de oven, maar de vraag is of je zo lekker gaat vinden. Ik vind ze persoonlijk gebakken veel lekkerder.
Ja hoor dat kan gewoon. Even op het doosje kijken of ze geschikt zijn voor in de oven. Wij doen het altijd zo , maar hou er wel rekeningmee dat ze wel wat slapper zijn..
Die van de Lidl zijn prima te doen uit de oven. Op het pakje staat dat er niet bij, maar ik heb het een keer geprobeert en vind het prima. (Tuurlijk blijven die van de snackbar het aller lekkerste )
Nou, in de oven zag het er niet uit of ze gauw lekker bruin gingen worden. Dus snel in de koekepan gemikt. Lekker joh!!! Bedankt.