Bruine afscheiding 4 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door JSS1989, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

op 23/11 heb ik een miskraam gehad. Nou verlies ik sinds 21/12 af en toe een klein beetje bruine afscheiding. Die dag heb ik nog een ovutest gedaan omdat ik men eisprong niet echt kon vinden. Normaal zijn die tests altijd omo-wit buiten de 'eiperiode' en nu was er wel een duidelijke streep te zien. Zo'n streep heb ik normaal een paar dagen voor men ovulatie dus ik had goede moed dat het men eisprong was maar omdat die afscheiding/bloeding daarna begonnen was dacht ik aan men menstruatie en ben dus daarna niet blijven doortesten met ovulatietesten.
    Nou heb ik wat gegoogeld en deze ochtend een zwangerschapstest gedaan omdat ik wat gelezen had over innestelingsbloedingen maar de test was negatief.
    Het bruinverlies is nog steeds bezig met kleine beetjes. Vandaag heel af en toe een kleine veeg roze bij het bruin. Ik heb sinds gisteravond ook last van vreemde pijnlijke steekjes rechts onder men navel maar men ovulatietest was vandaag weer terug volledig wit.
    Ik begin dan te denken misschien is het een ovulatiebloeding en komen die steekjes nu van een innesteling? Maar kan dat dan zo lang aanhouden? Ik weet dus echt niet meer wat ik moet verwachten :s
    Als het men menstruatie is, is het dan wel normaal dat het met kleine beetjes is en enkel oud bruin bloed? Want normaal heb ik echt hevige bloedingen.
    Normaal heb ik zo'n regelmatige cyclus maar nu na men miskraam is het echt zo verwarrend allemaal pff!!

Iemand met ervaringen of kennis die mij kan helpen?
    Liefs

Deel Deze Pagina