Hoi meiden, Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben voor dit onderwerp, maar oohh wat wordt ik gek van het geboortekaartje zoeken/samenstellen ect. Ik heb nu een leuke gevonden, alleen twijfel ik over de teksten die ik er nu in heb gezet.. Zoals hij nu in elkaar zit: Voorkant: Hoera een meisje Voornaam baby geboortedatum Binnenkant links Wij zullen jou alles geven, Wat zijn wij blij met dit nieuwe leven. Trots vertellen wij wat iedereen mag weten, Dat jij (voornaam baby) zult heten. Ik moest gelijk huilen bij deze tekst toen ik hem oplas (hormonen ) Binnenkant rechts: Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter Naam baby + achternaam Geboren op DD en weegt ... gram Naam papa, naam mama, familienaam adresgegevens telefoonnummers papa en mama Nu komt de naam van de baby 3 keer voor, is dat niet teveel? Is dat stom? En is het versje rechtst niet dubbelop met de tekst rechts Wat vinden jullie? Groetjes
Hmm ik vind t wel een beetje (3) dubbelop. Ik zou of op de voorkant of op de tekst rechts dan iets zetten in de trand van; ik ben er! Bijv voorkant; Hoera! Een meisje! En naam etc Of hoera, ik ben er! Dan t gedichtje wat je zo mooi vind, als je er van moet huilen dan is t iig echt wat je zoekt. Daar moet je dan niks aan vernanderen ogzo! En dan rechts of haar naam nog een keer, als die niet op de voorkant staat, of ; ik ben er! Geboren op .... Etc. Snap je wat ik bedoel? Haha Mocht haar roepnaam nu anders zijn dan de volledige naam, dan kan t weer wel. Dan zou ik rechts haar volledige naam doen en de rest haar roepnaam
Ik zou aan de binnenkant rechts de naam niet meer zetten. Dus alleen wanneer geboren, hoeveel gram etc. En dan links de naam in wat groter lettertype, evt andere kleur zodat de naam wel naar voren komt Leuk gedichtje!
Als dit jouw gedichtje is waar je direct een gevoel bij hebt dan zet je die er zeker op! Ik zou dan op de voorkant hoera een meisjes, een dochter, ze is er! Oid zetten. En dan links het gedicht. Rechts de feiten. Als de achternaam vanzelf sprekend is, zou je hem niet hoeven vermelden. Wii hebben hem er BV niet bij, we zijn getrouwd, ik draag de naam van m'n man, onze baby heet vanzelf ook zo.
Ik zou juist alleen rechts de naam zetten ipv voorop geld ook voor de datum. Is toch leuk als je het kaartje open slaat ziet hoe het heet. Gedichtje is leuk maar zou ik wederom rechts niets neer zetten. Meer iets van welkom ....
Ik vind de naam op de voorkant erg leuk juist. Ook hoort het bij het gedichtje. Maar bij de tekst rechts kan je de naam toch makkelijk weglaten? Trots en blij zijn we met de geboorte van onze dochter. Geboren op blablabla etc etc
Ik denk niet dat 3x haar naam te veel is hoor. Nu valt het op omdat je het benoemt, maar denk als je niets had gezegd en gewoon de kaart had laten zien dat niemand er over had gevallen.Vind het ook gewoon passen bij hetgeen je benoemt en denk dat je bij de binnenkant ook haar achternaam noemt toch en op de voorkant en in het versje alleen haar voornaam? Maak anders eens een proefkaartje met hetgeen je wilde. Wellicht dat je er anders over denkt als je het ook echt op de kaart ziet.
Als ik het zou doen zou ik doen: Voorkant Niks of alleen de naam of hoera een dochter afhankelijk van het model kaartje Binnenkant links Niks Binnenkant rechts Het gedichtje waar je van moest huilen En dan: Naam/ namen kindje in groter letter type Rijtje met symbolen kalender (datum) klok (tijd) meetlat (lengte) weegschaal (gewicht) in gewoon letter type Mijn super trotse papa en mama zijn of de super trotse ouders zijn: Naam papa naam mama achternaam Adres Telefoon nummer
Ik vind het teveel tekst, maar ben dan ook niet zo van de gedichtjes. Wij hadden Voorkant; Naam en daaronder geboortedatum. Links; Niets Rechts; 'Geboren om voor altijd lief te hebben' Naam Tweede naam Gewicht, lengte Namen ouders en zusjes Adres Telefoonnummers
Bedankt voor alle reacties meiden! Ik ga denk ik op de voorkant de naam weglaten en alleen Hoera een meisje! Neerzetten. De binnenkant laat ik zoals het is denk ik! Ga zoizo ook van beide versies een proefkaartje bestellen om te kijken hoe het er uit ziet!