Even klagen over het weer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Beatissimam, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik kan er dus niet tegen, ik ben er nu letterlijk misselijk van. Het is niet alleen warm, maar vooral zo vies benauwd! Er is hier nog geen regen geweest.

Boven de 25 graden en met zo'n hoge luchtvochtigheid krijg ik het benauwd en gaan mijn darmen vervelend doen. Ik drink me suf en trek heb ik niet.

Ik snap niet dat er mensen zijn die met dit weer in de zon zitten, een fietstocht maken of door een pretpark lopen, echt niet!

Vrijdag was het zalig weer: onbewolkt, 22 graden, windje: echt heerlijk!

Waarom moet het in Nederland altijd van dat vieze benauwde plakweer zijn??:x

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja vervelend als je er niet tegen kan, maar ik vind het heerlijk 😁
    Wij hebben airco in huis, dus binnen is het een aangename 21 graden en de kids spelen in hun zwembadje.
    Verder is hier de fiets Elfstedentocht gaande dus gezelligheid volop.
    Hebben jullie airco? Dan zou ik lekker binnen gaan zitten.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    mee eens. het is hier of regen, of heel benauwd etc. maar ja wat kun je er aan doen, behalve emigreren. hier werd het daarstraks ook effe heel donker maar geen drup regen. ik zit op zulke dagen gewoon veel binnen helaas met de airco aan. daarnet wel even een stukje gewandeld en toen ging het wel. geloof dat het dinsdag weer koeler word. sterkte

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik vind het ook verschrikkelijk.. Vies plakkerig benauwd weer..

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

yup hier nog een die er niet tegen kan. Ik zit dus ook binnen. Terwijl manlief en dochter in het zwembad buiten zitten :(. Ik voel me nu ook erg ongezellig dat ik binnen zit terwijl ik die twee plezier hoor maken buiten :(.
    Maar als ik naar buiten ga... dan kun je mij wegdragen. Word ik misselijk, licht in mijn hoofd en sta ik te trillen op mijn benen. Van mij mag het dus snel voorbij zijn..

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jammer dat er sommige mensen zo'n last van hebben.
    Zoek lekker verkoeling in een zwembad..
    Ik geniet er echt van, heerlijk Pinksterweekend vind ik dit.
    Alleen zo zielig dat onze labrador van 11 er niet meer zo goed tegen kan, dus hij mag korte rondjes wandelen (behoefte doen en weer terug naar binnen) en lekker afspuiten met de tuinslang vindt hij heerlijk.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik vind het op zich wel lekker maar ik moet niet te lang in de zon blijven dan word ik niet lekker maar vanmorgen nog heerlijk bij de rivier geweest op een strandje lekker hoor!

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier loop ik vol met vocht en kan er nu echt niet tegen , als ik niet zw ben beter.

Zit in de schaduw met voeten omhoog en kids spelen in de tuin met water.

T is niet anders :(

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben met mijn zoon in t zwembadje gaan zitten, heerlijk die verkoeling. Kun je dat ook niet doen? Desnoods parasolletje erboven.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind 't wel lekker. Het is benauwd ja, maar ik vind kou echt vreselijk.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind het heerlijk. Ja, wel broeierig en ik word er sloom van. Maar ik word altijd vrolijk van de zon, pas als het boven de 25 graden is..
    Dat het altijd maar een paar dagen achter elkaar echt warm is en daarna weer regen en koud(er), dáár irriteer ik me altijd aan hier in NL ;)

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Als ik vrij was dan had ik er niet zo last van. Maar met dit weer werken pfffff dat is echt benauwd en plakkerig.
    Och ik vind het wel fijn dat we in ieder geval weer 'mooi' weer hebben ipv regen :)

13. minon

minon Niet meer actief

Normaal ben ik ook zo iemand die in de zon gaat liggen maar nu? Dikke benen en voeten van het vocht, en wordt er ook naar van.
    Gelukkig airco boven die neemt het beneden ook een beetje mee dus is 22 graden hier ondanks volle zon op de ramen.

14. Username

Username Niet meer actief

Oh ik hou zo van dit weer :) lekker loom, rustig aan, genieten van de zomer. Heel vervelend dat je er niet tegen kunt maar ik ben er heel blij mee. Jij sterkte gewenst.

15. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan al helemaal niet IN de zon (ik heb PLE en ben zonnesteek-gevoelig).

Geen airco helaas. Zoon zit in zijn zwembadje, ik ernaast in de schaduw. Boven ook 27 graden, het slechte slapen breekt me op.

Ja, echt zielig geklaag dit, maar ik verlang nu al naar september!!!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het is lastig dat het in Nederland nooit lang genoeg echt warm is dat je lichaam zich op de warmte in kan stellen.

Toen wij naar Azië emigreerden dacht ik dat ik gék werd van de hitte en hoge luchtvochtigheid elke dag. Een half jaar later was ik er zo aan gewend dat ik met 35 graden rustig in een lange broek en lange mouwen in de stad kan lopen zonder een krimp te geven. Als ik in NL ben en het is 20-25 graden heb ik het koud! :D

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar.... zweet je niet als een gek dan?

Wij gaan voor het eerst in het hoogseizoen naar Zuid-Frankrijk.
    Maar dat is andere warmte zeggen ze. Wel met zwembad en een riviertje op beide locaties (huisje en camping).
    Het blijkt daar 's avonds ook beter af te koelen.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niet of nauwelijks, op het heetst van de dag een beetje. En ik kon vroeger ook echt niet tegen de hitte, ging zo tegen de vlakte. :)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    In de schaduw, ventilator erbij en voetjes in een koud badje? Ijsthee met ijsklontjes. Moet goed gaan:D

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb er niet zo'n last van....heb net heerlijk een half uurtje buiten liggen slapen, onder de parasol.
    Boven is het me nu veel te benauwd, dat wel. 's nachts heb ik er meer last van, maar dat komt ook omdat ons matras aan vervanging toe is.

Gewoon rustig blijven....en dooooooor ademen ;)

Deel Deze Pagina