Hoi dames, Ik ben sinds begin december gestopt met de pil dus is nog heel pril allemaal.. Dit is wat ik pas meemaakte.. Vorige week zaterdag (10 jan) werd ik opeens niet lekker en moest ik 's avonds overgeven.. De dagen erna had ik wat maagpijn en daar ben ik toen de dinsdag erop mee naar de dokter gegaan die me medicatie gaf voor een maaginfectie.. De dagen erop kreeg ik echt buikpijn en enorme pijn rechtonder in mijn buik, van die steken.. Ik had vooral veel pijn met lopen, rechtop staan, plat liggen etc. Verder geen koorts, niet meer overgeven, gewoon honger.. Toen ben ik vrijdag terug naar de dokter gegaan en die heeft me toen doorgestuurd naar de eerste hulp met verdenking van blindedarmontsteking.. Hier hebben ze bloed geprikt, allerlei testen gedaan maar kwam niets uit.. Toen moest ik naar de gynaecoloog voor inwendig onderzoek en echo maar ook hier kwam niets uit. Wel zag je mijn eitje nog zitten dus zat ik rond mijn ovulatie.. Zaterdag ochtend ging het wel maar het werd gedurende de dag weer erger tot ik 's avonds echt niet meer kon lopen van de pijn.. (weer die steken rechtonder).. Weer naar de HAP geweest die me naar huis stuurde met zware pijnstilling.. Nu zijn die steken weg en is het dus een raadsel wat het geweest is.. De dagen erop had ik nog last van buikpijn en enorm rommelende darmen maar dit is allemaal weg nu.. Heeft nog iemand dit meegemaakt? Heeft dit toch iets met de ovulatie te maken? Want op het moment dat die steken begonnen zat het eitje er dus nog dus was er nog geen ovulatie.. Dit heeft dus een paar dagen geduurd, en dan bedoel ik dus echt enorm hevige steken! Niet uit te houden! Nu heb ik al een paar dagen helemaal geen klachten meer en dat bevalt me eigenlijk ook niet want nu heb ik het gevoel dat ik sowieso niet zwanger ben deze ronde.. Groetjes Moeder K
Jeetje wat vervelend zeg! Ikzelf heb het verreweg niet zo heftig meegemaakt als jou maar mijn eerste syclus na het stoppen van de pil was ook geen pretje. Ik ben echt NOOIT ziek maar die maand mankeerde ik echt vanalles, zoals steken onderin me buik, overgeven (had ik al in jaren niet gedaan...oh ja van de drank dan hahah) diaree, misselijk enz. enz. Gewoon niet leuk. Nu de 2e syclus en deze syclus geen last van deze kwaaltjes. Denk dus dat het met het stoppen van de pil (ontpillen) te maken heeft. Hoop voor je dat je volgende syclus rustiger verloopt.
Ik heb toevallig afgelopen maandag ook soort gelijke klachten gehad alleen waren mijn bloedwaardes wel verhoogd en had ik wel koorts... Bij mij zat er ook vrij vocht in de buik (iets wat niet goed is) maar op echo en ct scan was geen blinde darm ontsteking te zien... Toch heb ik 2,5 dag in het ziekenhuis gelegen tot mijn bloedwaardes weer dalende waren.. en met het idee dat er een mogelijke operatie uitgevoerd zou worden (mocht al die dagen ook niks eten en zat aan het infuus :S ) Wat het nu is geweest is nog steeds niet zeker en ik moet woensdag terug komen bij de chirurg om te kijken of de bloedwaardes nu goed zijn en de pijn minder is.... Ik heb ook onderzoeken door de gynaceoloog gehad en ze zei dat het kon komen door een ovulatiebloeding (eitje raakt een bloedvat waardoor je veel pijn kan krijgen en zelfs vrij vocht in de buik) maar doordat mijn bloedwaardes hoog waren ging dat niet zo samen.... Ze zei dat het "normaal" is om pijn te hebben tijdens de eisprong en dat dat een aantal dagen kan aanhouden.... Dus als ze niks hebben gevonden tijdens de onderzoeken en je bloed was goed dan zal ik je maar niet teveel zorgen maken! Ow ja en dat je nu geen klachten hebt wil niet zeggen dat je niet zwanger bent dus succes
heey ja ik had ook een steek in mijn rechtereirstok en nu blijkt dat dat de eisprong was... en ik ben dus zwanger! dus meid kop op! xxxxx