Hebben jullie al eens gekeken met je hyves naar mensen op de kaart? Je kan gewoon bij enkele echt straat foto's zien!! Zelfs mijn auto zie ik bij ons staan. Maar ook...MENSEN!!! Ik herken gewoon een aantal. Best bizar maar ook scary dat ze gewoon foto's van je maken. Wat vinden jullie hier nou van?
mmm ik had geen kaart vrienden hahahaha mijn vriend welis wel raar om te zien, maar goed met google map kun je alles vinden
zijn het ook google map foto's? Ze zijn echt recent want ik herken zoveel. Net een kindje gehad en zie haar kamertje af enzo. Denk dat ze hier rond aug zijn gemaakt.
wel apart want ik kijk even en wij komen gewoon op onze eigen huis uit erg inbraakgevoelig dus mijn man gaat het nu direct aanpassen en kijken of we het wegkrijgen.
Ik weet wat je bedoeld, ik heb het ook! Ik ben geen goldmember overigens . Die kaart klopt in ieder geval niets van bij mij, want dan zou ik nu in hartje Amsterdam wonen.
bij mij dus echt wel. Misschien dat niet elke straat is gefotografeerd denk ik. Google maps is google earth trouwens. HAHAHA.
Dat kan dat niet iedere straat is gefotografeerd....Alleen woon ik in Drenthe en dat scheelt toch een paar honderd km
Hmm had ik nog niet gezien. Zo eens even kijken want dat wil ik dus niet. Net zo goed niet als dat er filmpjes van youtube van mij aan te klikken zijn google earth te zien zijn bvb. Had bijna filmpjes van Wendy online gezet maar toen ik dat zag was ik snel genezen. Kan hier precies zien welke ouders dit dus wel gedaan hebben. Vind ik niet zo veilig ivm eventuele viezerikken etc. En dan nog ongevraagd ook :x
Ik snap daar ook niks van?? Laatst had ik ook Google streepview (zoiets toch?) gezocht op internet, maar hoe je dan die bewegende beelden ervoor krijgt? Ik kom niet verder dan de straatnamen....
volgens mij hebben ze dat van google maps of google earth gehaald, dat zijn satelietfoto´s en die zijn van bijna alle straten op de wereld gemaakt, mijn man heeft daar ook veel mee gedaan, (ontwerpt kaarten en websites)
Een vriendin van mij zit in India, klopt ook Zolang je geen adres in je profiel hebt staan, woon je in Amsterdam. Ik woon ook in Amsterdam (maar niet heus)
Ohhhhhhhhhhhhhhhh, gelukkig, toch nog anoniem . Ik ga toch geen adres in mijn Hyves zetten? . I love my privacy