Auw!! rechter heup/bekken/??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tasjaaa, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoiii

Heb vanmorgen nog controle gehad niks aan de hand op dat ik het behoorlijk
    zat ben na van het gerommel, voorweeen, enzo na al weken..

Nu heb ik ineens last van me rechter heup/bil en onderrug bij de kleinste rare beweging schiet het naar me rug doet veel pijn.. dus ik schuivel nu heeeel zachtjes door t huis.. wat kan dit betekenen? Is het verstandig om verloskundige in te lichten
    of moet ik gewoon even rustig aan doen en ff tot morgen aan kijken?

vind het zo raar het kwam ineens zo! had wel al sinds vanmorgen een zeurende onderrug.. en nu af en toe ook weer menstruatie gevoel onder in me buik..

pfff voel me een heel oud vrouwtje :(

liefs
    natasja

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb precies hetzelfde maar dan links. Ik hoop niet dat het begin is want van mij mag hij nog een paar weken blijven zitten:0 Morgen moet ik voor een echo en ga toch eens vragen of het niet m'n bekken is, heb hier al een tijdje last van namelijk.
    Ik heb niet het menstruatie gevoel wat jij beschrijft, misschien is dat wel een voorteken.

3. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi piepie! Vervelend he ik vind het zo vreemd!! ik zak er ook letterlijk door heen af en toe heb jij dat ook?
    Ik ben benieuwd wat ze bij jou zeggen morgen laat je het me weten?
    Ik hoop voor jou ook dat het geen voorteken is en dat je er ook maar snel van af bent..

Van mij mag de bevalling wel beginnen dus voor mijzelf mag t een voorteken zijn..

Deel Deze Pagina