Hi meiden, Heb sinds vanavond ineens enorme last van de bovenkant van mijn buik ofja eigenlijk iets onder mijn borsten. Soort van gevoel dat hij "slaapt" soort tinteling die jullie misschien wel herkennen als je voet of hand slaapt. Tevens trekt het een beetje naar mijn rug, naar het midden toe, alsof er daar veel druk op staat... Het is niet heel erg pijnlijk, vooral vervelend omdat ik niet weet hoe ik moet zitten of liggen aangezien beide erg vervelend aanvoelt. Iemand misschien een idee wat dit kan zijn en of ik me zorgen moet maken?
Ik heb het ook gehad.. Maar ik weet niet of je het wilt horen.. Het begon ongeveer toen ik 5 maanden zwanger was.. Toen had ik vooral 's avonds last of als ik veel gezeten had.. maar later had ik het de hele dag en ging het ook wel zeer doen.. Maar na de bevalling heb ik nergens meer last van gehad.. Dusss.. Helaas nog even doorbijten.. Sterkte!
Pffff heel bekend. Vorige zwangerschap kreeg ik het pas laat, rond de 30 weken ofzo? Maar nu sinds deze week al! Vorige zwangerschap aan de linkerkant, nu aan de rechterkant... Huid voelt ook echt vervelend aan op die plek. Vorige zwangerschap lag ik grotendeels in het ziekenhuis op t eind en niemand kon het verklaren. Deze keer ga ik t volgende controle maar aan de VK vragen. Ik heb zelf t idee dat het te maken heeft met de spieren die uitgerekt worden ofzo?! Mijn buik is nu al flink groot voor deze termijn namelijk. Wat bij mij altijd wel hielp was languit liggen, soms zelfs echt armen boven mijn hoofd zodat het kon strekken zeg maar. En een warme kruik wilde ook wel eens helpen tegen de pijn.
Neeeee! Ik ben nu bijna 6 maanden dus zou idd hetzelfde kunnen zijn... Is er een benaming voor of is het gewoon pijnlijk en doorbijten? Vind vooral rot dat je niet goed kunt zitten of liggen pff... 3 maanden pijn lijden en doorbijten dan maar!
Ok, en dan die kruik gewoon tegen de buik aan? Kan dat gewoon met de kleine? Wordt t dan niet te warm daar?
Pfoe ja verschrikkelijk! En als t wat langer duurt lijkt het alsof je huid dood aat aanvoelen ofzo... Heb er helaas tot t einde lat van gehad
Nee hoor kruik kun je gewoon gebruiken! Heb weken met kruiken dag en nacht gelegen in mijn zwangerschap.
Ik heb het ook al heel lang, het is een zenuw die wat klem komt te zitten volgens mijn VK. Erg irritant, ik heb het bij het zitten en bij het op mijn zij slapen. Ik heb het aan de rechterkant onder mijn borst. Ik ga er vanuit dat het na de bevalling wel weg zal zijn .
Hier ook gehad, idd beklemde zenuw. Masseren kan helpen als de zenuw oppervlakkig knel zit. Maar hier deed het absoluut geen pijn.
Ik herken het ook.....idd net een doof gevoel onder mijn linkerborst vooral. Volgens de vk had het idd te maken met opgerekte banden en aanhechting van spieren. Ik merk nu, nu mijn kleintje goed is ingedaald, dat het afgezakt is. Pijn is aanzienelijk minder en minder vaak..... sterkte....
Ok, dus de meeste kans is er op een beknelde zenuw.. Klopt denk ik ook wel, vooral ook dat slaperige gevoel... Massage helpt hier nog niet echt. Moet volgende week naar de gyn en zal het daar eens aankaarten, misschien weet hij nog een handigheidje ervoor! Bedankt in ieder geval voor jullie reacties, nu weet ik dat ik iig niet de enige ben! Fijn om te horen dat het gevoel zal afnemen als t kindje indaalt alhoewel dat nog wel minimaal een maandje of 2,5 zal duren
Die van mij is volledig ingedaald en ik heb het nog steeds, haha . Maar nog max. 3,5 week en dan ben ik er vanaf .
Als mannen nu toch nog durven te beweren dat vrouwen niet positief zijn hahaha! Ik lees hier aleen maar: nog ff en dan wij er vanaf!
Ja hier ook weer, dochterlief gaat om 7 uur naar bed en ik ga meteen douche en doe mijn huispak aan zonder BH, bij mij zit het echt onder de beugel van de BH, het verschild ook heel erg per BH dus lekker dat die uit doen
Kwam dit onderwerp toevallig tegen,ik heb er ook last van. Dus ben blij te horen dat ik niet de enige ben!!! En bij mij helpt een beetje masseren en warmte!! Sterkte allemaal dr mee.
Ik was gister bij de gyn en hij zei ook dat het waarschijnlijk kwam door zenuwen die bekneld zitten... Ben idd beetje aan masseren met olie en idd niet te lang de BH aan helpt ook wel...