Auto probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij hebben een 3 deurs auto waar de 3 kinderstoelen eigenlijk niet goed in passen. Het past wel maar lekker staan ze niet in ieder geval.
    Ook heb is snel klachten aan mijn bekken en rug.

Maaar, deze auto heeft tot nu toe maar 78.000 km gelopen. We hebben het niet breed, dus als we een andere (5 deurs) auto zouden halen komen we uit op een auto met veel meer km.

Wat zou jullie voorkeur hebben?

-5 deurs met meer km.. (en de mogelijkheid de maxi-cosi gewoon in en uit de auto te halen steeds.)

-3 deurs met weinig km.. (maxi-cosi kunnen we dan onmogelijk steeds in en uit de auto halen dus die moet er in blijven staan.)

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meis,

ik denk dat je even na moet gaan of je de MC ook veel buiten de auto gebruikt? Ik kan m op mn kinderwagen klikken, en dus met boodschappen/winkelen/wandelen gebruikte ik m veel. In de auto laten staan is dan geen optie.
    Wat betreft de auto, kan me voorstellen dat je liever minder KM wilt. Echter hoeft meer KM geen probleem te zijn, maar ja dat weet je vaak niet vooraf. Ik heb zelf een 3 deurs auto (is de extra auto gelukkig) en vind het onpraktisch met kids indoen. Elke keer half achterin klimmen voor gordels etc. Als deze aan vervanging is (en dat is ie eigenlijk al) ga ik wel voor een 5deurs.
    Lastige keuze voor je, succes!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De maxi-cosi kan niet op de kinderwagen. Dus daarvoor zullen we hem niet gebruiken. Wel zou ik het vervelend vinden om de baby eruit te halen als die slaapt, omdat we ergens aangekomen zijn.

Ik vind het zelf ook erg onpractisch omdat mijn dochter ook niet zelf in de stoel kan klimmen. Ze is nu bijna 20 maand. Dus ik moet dan echt aan beide kanten in de auto klimmen om ze erin te zetten.

Ik denk alleen niet dat hubby verder wilt kijken naar een andere auto ivm de kilometers.. Deze auto is ook van mijn zwager en schoonzus geweest en we weten dus dat hij goed onderhouden is.

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Das helemaal lastig, je weet nu wat je hebt.
    Misschien rustig (maar wel actief) om je heen kijken naar een andere met 5 deuren? En tot die tijd proberen t vol te houden?

Deel Deze Pagina