Een oude schoolvriendin van me is zwanger van haar 2e. Maar na haar 1e kind zie ik haar nauwelijks...af en toe in het dorp. Ze heeft al 4x gezegt dat ze een keer op de koffie wilde komen, maar ze doet dat niet. Nu verwacht ze de 2e; maar eerlijk gezegt heb ik helemaal geen zin om over een paar maanden weer daar naar toe te gaan. Ik vind dat ze ook wel bij mij had kunnen komen op de koffie, anders had ze niet moet zeggen dat ze een keer langs kwam. Op vragen hoe het gaat met haar, krijg ik ook geen reactie op Hyves. Denk misschien dat ik haar op Hyves straks een luchtige krabbel stuur, als de kleine er is.Heb ook niet zo'n zin om een kaart te sturen, ze geeft ook geen reactie op mijn mails. Ben er eigenlijk wel klaar mee met dat soort mensen. Wat zou jij doen? p.s de band voorheen was ook niet echt close, af en toe kwamen we een keer bij elkaar.
Daar zou ik ook helemaal geen energie in steken. Misschien nog een kaartje sturen als je een geboortekaartje krijgt, das nog wel netjes, maar verder? Neh... zonde om moeite te blijven doen terwijl het maar van 1 kant komt en de band toch al niet zo goed was.
Ik zou er geen energie meer in steken. Een krabbel op hyves of misschien nog een kaartje, maar that's it.
Ben het helemaal eens met bovenstaande reacties. Zulk soort mensen zijn zonde van je tijd en energie!
ik ben het ook eens met de rest. misschien een krabbel of een kaartje als je zelf een geboortekaartje krijgt van haar.
ik zou hier ook geen energie insteken. Als ze zelf niks laat horen hoe en wat, en jij altijd maar iets moet laten horen...neeeee afschepen die handel haha.. is je energie niet waard! Graag of niet toch?
Herken het wel hoor... zou er geen energie meer in steken! Wij hebben hetzelfde met vrienden en wij vinden het nu ook klaar en laten het nu van hun uit komen!