Wat een pijn zeg. Rechtsboven komt mijn verstandskies door. Ik wist niet dat zoiets zo'n zeer kon doen. Een klein puntje is door, pijnstillers helpen minimaal. Washandjes uit de diepvries helpen ook maar even. Maandag meteen naar de tandarts. Iemand nog tips voor de pijn?
Die dingen kunnen idd verrekte pijn doen! Ik kreeg ze alle 4 tegelijk en was net een baby die eerste tandjes door krijgt. Ik was toen zo ziek als een hond!! Wou dat ik toen ook DE tip had!
Ik gebruikte bij alle 4 Ibuprofen en Dentinox (precies dat spul dat je bij baby's op hun tandvlees smeert als tanden of kiezen doorkomen).
ik lijdt met je mee boven zijn ze inmiddels door bij mij, onder zitten al weken te mieren. Hoop dat ze wel snel doorkomen, kunnen ze dr gelijk weer uit als k naar de tandarts moet
Ik hoop dat ze recht groeien voor je! Ik heb het doorkomen niet gevoeld, maar het trekken ging dusdanig hard dat ik anderhalve week een blauwe dikke wang had. Rechterkant is getrokken, links moet dus eigenlijk nog Rotkiezen
Bij mij deden ze niet echt zeer. Alleen op een gegeven moment toen ze mn kaak ingroeide wel. Uiteindelijk heeft de tandarts er 1 verwijderd en heeft de kaakchirurg er 2 verwijderd. Ik heb er nooit last van gehad, van het trekken.
Verstandskiezen een hel, bij mij was/is er geen ruimte maar ze drukten gewoon door. Vorige week rechts laten verwijderen bij de kaakchirurg, zelfs een blauw oog als gevolg. Links moet nog en dat word een hel aangezien die op zn kant ligt (groeid vanuit mijn oor zeg maar). Ibuprufen hielp ook niet, zou zsm contact opnemen met de tandarts idd en je laten doorverwijzen.
Ik had het een paar dagen geleden, kon niet normaal eten omdat mijn mond bijna niet open ging. Gelukkig is de pijn vanzelf weggegaan, en nu hopen dat hij niet scheef gaat groeien, ben als de dood voor tandartsen enzo...
Ai dat klinkt zeer pijnlijk. Hier ook het idee dat hij hartstikke scheef doorkomt. Een hoekje is door maar die staat schuin tegen de kies ervoor aan. Je voelt hem gewoon drukken. Al horror verhalen gelezen over het wegsnijden. Had ik beter niet kunnen doen
Bij mij zijn ze weggesneden, maar dat was zo gepiept hoor! Ondanks dat er een met de wortels om de wortels van de kies ernaast gewikkeld zat (leuk gezicht op de foto, net een verliefd stel, haha) Dat was dus even prutsen, maar is ook goed gekomen. Als pijnstiller hielp bij mij Brufen Bruis (van die zakjes ibuprofen 1000 mg) maar misschien kan je die alleen op recept krijgen
Hier moeten ze ook weg gesneden worden omdat ze iets zijn doorgekomen maar niet helemaal! Dus nu zitten ze eigenlijk te rotte omdat er wel eten bij kan. En ik dat niet kan weg poetsen Iemand bekend mee?? Zie er vreselijk tegenop en durf bijna niet! Bij kaar chirurg krijg je verdoving in je mond toch? Ben ook zo bang voor de rekening achteraf!
Huh? Deed bij mij niet meer pijn dan een gaatje in je kies... maar weten we ook weer een beetje wat die kleintjes allemaal door moeten maken. Ik dacht: zeker een truukje van de natuur ofzo... want mijn zoontje en ik kregen tegelijk kiezen.
Heb ze alle 4 tegelijk op mijn 18de gekregen en heb er nog 3 van over 1 Heeft de tandarts op mijn verzoek getrokken omdat er een ontsteking inzat. Wou meneer eerst ook niet eens doen omdat hij wel meedeed in het kauw proces... Heb er mieters 18jaar zonder geleefd! Bij mijn broer zouden ze ook 'even' trekken maar dat eindigde in een ritje spoedeisende omdat de wortels onder het verhemelte gegroeid waren en die dus helemaal was open gescheurd.