oef, ik heb een vreselijke rugpijn gisternacht bijna de hele nacht niet geslapen omdat ik steeds kei harde buiken had (heb wel vaker harde buiken na inspanning maar nooit zo ineens) en nu vandaag boodschappen gedaan (als of er geen winkels meer zijn als de baby geboren is zo veel spul heb ik ingeslagen) vanmiddag na de boodschappen mijn nichtje op bezoek gehad een rustige dag dus vandaag.. wel steeds even harde buiken tussendoor.. maar tot een uur geleden ongelofelijke steken in mijn onderrug niet normaal! alsof ik me heb vertild.. en de pijn blijft wel even hangen. de baby is erg druk en ook rare steek scheuten in mijn onderbuik bij mijn liezen.. ik kan heel veel pijn hebben maar dit is zo raar m'n handen trillen ervan.. is de pijn een beetje over lijkt het wel of ik tennisballen in mijn liezen heb.. (fijn om te weten..) maar ik moet al een week elke dag naar de wc voor de 'grote boodschap' en dat is vrij dun en heeft een pindakaas kleur tot gelig normaal ging ik 3 a 4x per week.. en ik verlies veel witte vocht zo dik als gel... heeft iemand hier ervaring mee? is de baby klaar om te komen?! ik probeer er niet naar te 'handelen' ga zo ff douche misschien voel k me dan beter.. hoop dat iemand hier er ervaring mee heeft, en me een mooi verhaaltje kan vertellen
oei spannend!! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat het begint. Tenminste, als je baby er klaar voor is, hoe lang ben je zwanger? Mocht je aan het bevallen zijn: zet 'm op hè!!!
thanx ik ben 37wk + 2 dagen dus alles kan wij zijn er in ieder geval klaar voor.. het is wel spannend
de laatste dagen niet veel gebeurt.. ik heb nog steeds een mooi rond buikje alleen wel veel harde buiken vanavond volle maan dus wie weet
ja je hebt helemaal gelijk ik heb met mijn neus gekeken.. 2 nov pas weer hihi nou dan maar niet hopen op de volle maan hihi