Vanwege dag/nacht ritme heb ik tot nu toe max 3,5 u tussen voeding overdag laten zitten. maar tot hoe lang is dit nodig? ze komt s nachts meestal om de 4 u, soms 5 uur. gaan ze niet op gegegevn moment minder voedingen per etmaal krijgen? ik zit nu op 7.
Bij ons op het cb zeggen ze minimaal 6 voedingen per dag. Weet alleen niet precies meer tot welke leeftijd dit geldt, maar ons zoontje is nu bijna 3 maanden en dan zeggen ze dus min. 6 voedingen per dag. overdag laat ik er Max. 3 uur tussen zitten, maar 's nachts slaapt hij al door.
De mijne houdt het op 4 uur ertussen... en meestal zo'n 5 voedingen per dag. Ik geef ze op vraag voeding, dat voelt voor ons het beste aan.
Het zou kunnen dat het dan niet per leeftijd maar per gewicht gaat? Weet ik niet zeker hoor, maar Isabeau is wel groter dan Bo
Hier liet ik er toen max. 4 uur tussen overdag. Het verschilt per kindje wanneer ze minder gaan drinken. Oudste zat met 4 maanden op 5 voedingen, heel soms 4 maar kwam met 6 maanden weer minimaal 8x. Jongste was een 'vaak-kleine-beetjes-drinker' en zat na 2 maanden op 7 maar met 4 maanden legde ik voor en na het slapen aan en ze sliep steeds een uur dus wel een keer of 12 per dag. Beide zaten rond hun 1e verjaardag op 5/6 voedingen en daarna ben ik het wat gaan sturen. Ik voed nu nog 2, soms 3x per dag.
ik geef ook op verzoek en geloof niet in zomaar minderen, dat doet ze zelf wel. tjonge, lekker hoor, al doorslapen!