Hai, Ben ik vanmiddag lekker aan het werk (in een kleding winkel) Broeken opruimen enzo. Steekt bij daarineens een wesp precies tussen mijn middel vinger en ring vinger in. AUW.....wat kan dat zeer doen zeg...k*t beesten. gelijk ring afgedaan en proberen uit te zuigen, maar dat wou niet (moeilijk plekje) spoelen met koud water....na een tijdje werd mijn vinger heel dik. Ben maar naar de kr**dvat gegaan en spul opgehaald. Gaat nu beter, maar doet nog wel super veel pijn. Moest het even kwijt
Ja, inderdaad pijnlijk.. Ik hou helemaal niet van wespen. Weet niet hoe snel ik moet weglopen als ik er 1 ziet (terwijl je juist stil moet blijven zitten).
ik word ook helemaal panisch van een wesp ..pffffff zeker nadat ik een keer in mijn hals ben gestoken ...nah das echt geen pretje hoor
Ben ook panish voor wespen ben een paar jaar geleden geprikt in mijn enkel en heb 6 week lang met een dikke pijnlijke voet gelopen. En 2 week geleden in mijn arm gulukkig niet zo erg als vorige keer maar deed wel zeer en heeft ook nog daaaagen gejeukt.
Ik ging ooit bij een zwembad op een handdoek liggen.... Daar lag er dus ook eentje..... Midden in een borst gestoken. Ik had opeens 3 borsten.... en ZIEK dat ik was...... Bleek ik ook nog eens allergisch te zijn voor die beesten. Nou, we waren er net op tijd bij..... Sindsdien ben ik doodsbang voor wespen, bijen en andere zoemers.....
ik ben ooit in me oor gestoken, ik hoorde zoemen in mijn oor en steek mijn vinger in me oor, werd ik dus binnenin mijn oor gestoken, dat deed echt zeer... Maar heb geen angst voor wespen, als ze bij me komen laat ik ze gerust op me hand lopen, gek he?