zwanger tijdens gebruik nuvaring...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ellis1985, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellis1985

ellis1985 Nieuw lid

1 jun 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    help. ik ben zwanger geraakt tijdens het gebruik van de nuvaring..
    ik weet zeker dat ik de nuvaring juist heb gebruikt en nu ik aan mijn stopperiode zit komt mijn menstruatie niet, vanochtend 2 testen gedaan en ja hoor zwanger...

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier meer over ?

Ellis

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mmmm geen ervaring mee, gebruik de ring ook sinds de geboorte van onze 2e dochter...

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    eh ellis1985 dat wordt een belletje naar je ha lijkt me...... (of gynaecoloog als je bij een arts in behandeling bent) laat maar eerst officieel testen of je inderdaad zwanger bent en dan .....
    jeetje, dat is nogal wat, wil je graag kinderen?
    of heb je al kinderen?

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Helaas is geen enkel voorbehoedmiddel 100% veilig, dus ook de nuvaring niet (zelfs niet bij correct gebruik).
    Het 100% veiligste middel is alleen maar gehele onthouding ;)

Je moet zowieso even naar de huisarts/gyn bellen en daar nogmaals laten testen of het echt zo is, en dan , tja, uitvogelen hoe je zelf tegenover een kindje staat (en je eventuele partner)

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik ben zwanger geraakt tijdens de nuvaring, maar ik was hij na mijn stopweek vergeten op de goede dag weer in te brengen, 3 dagen later had ik hem evengoed nog ingebracht. De cyclus ben ik toch zwanger geraakt. Helaas werd dit een miskraam.

Hieruit blijkt wel dat je hem inderdaad heel nauwkeurig moet gebruiken. En ookal doe je dat (net als bij de pil) is er altijd nog steeds een kleine kans dat hij niet helemaal 100% betrouwbaar is.

Groet Snoozie

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ook ik ben aan de nuvaring en ooit zwanger geraakt door de ring heen... dat kwam (bleek achteraf) doordat ik een antibioticakuur had gehad en die maakt de hormonen van de ring of pil onbetrouwbaar...
    maar zoals al eerder gezegd werd, geen enkel voorbehoudsmiddel is 100% betrouwbaar...
    sterkte ermee!

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik ben ook zwanger geraakt door de nuvaring heen of hoe je het ook moet zeggen. Op de dag dat ik hem eruit wil halen zat hij er niet meer in...ja echt waar. We wisten niet wanneer hij eruit 'gevallen' is en zie we hebben nu een dochtertje van 10 maand oud. Ik zou zo vlug mogelijk contact opnemen met de ha en de verloskundige zodat je weet hoe lang je al zwanger bent.

Deel Deze Pagina