Wie helpt me mee, ik kon op internet niets leuks vinden om onder een banner te zetten als 'extraatje' dus als jullie nog leuke hebben? voeg ze vooral toe, liefst met kleurtjes zo kunnen mensen zien naar welke kleur ze als eerst moeten kijken voor een leuke extra banner tekst. heb een beginnetje gemaakt: wachtende quotes: Het is er nog niet, maar 't heeft wel al karakter! hij/zij laat zich nu al niet vertellen wanneer het moet komen.. Als de voorwaarde is dat 'jij' gezond bent, dan is het het wachten waard. ..ect,ect.. Eindelijk is het zover: Zo gaat tie goed! hou je vast... That's in the 'egg'.., the bumpy road is passed! de snelste twee hebben gewonnen 24/7 on my mind En nu, nu is het eindelijk niet alleen mij, maar wij! (deze hoop ik stiekem ooit onder mijn banner te zetten ) Ons wachten is beloond, het word binnenkort werkelijkheid ect, ect, ect
- sssssssssssst ik ben aan het groeien - Eindelijk een excuus om de "zware" taken in huis niet meer te doen
en wat als je liefde heel veel deelt maar het zich nooit vermenigvuldigd? (beetje flauw maar vond m wel grappig aangezien ik in dat schuitje zit )
Mij schoot ooit (na een aantal miskramen) de volgende tekst door mijn hoofd... Wij hadden wel erg veel vallende sterren nodig om onze wens te vervullen.
Ik had werkelijk nooit kunnen bedenken dat ik een groot gezin zou hebben hoor! blijf hopen! When you wish upon a star, keep in mind it can come true. We looked at the stars one night and wished we could have you. Dat was waargebeurd, na weer een miskraam stonden we buiten en zagen we een vallende ster. Was ff slikken maar té mooi om geen gebruik van te maken !
Iemands geluk, kan een ander veel pijn doen je bent pas rijk wanneer je iets bezit wat niet te koop is wees dankbaar voor elke dag dat je gezond bent.