Onze jongste dochter van vier wil graag een racebaan van Sinterklaas. Met verder alleen maar meiden die alleen van typische meidendingen houden, ben ik hier echt helemaal niet in thuis. Wat is een leuke baan voor deze leeftijd?
Ik heb deze online gekocht: https://www.lidl-shop.nl/Carrerra-Racebaan/p100205364 Online is ie uitverkocht maar vanaf morgen ligt ie in de winkel. Lijkt mij een erg leuke racebaan.
Zo een heeft onze oudste 3 jaar terug van Sint gekregen. Zelfde merk, maar dan cars thema (dus mc Queen en dat Italiaanse raceautootje als auto's). Hij viel erg tegen. Auto's vliegen erg snel de baan uit. Wij (volwassenen) moesten echt flink oefenen voorwe een karretje een of twee rondjes konden laten rijden. Voor zoon was het dus al snel over met de pret. Dure baan is dus maar weinig gebruikt Helaas. Watwel leuk is..... Eh geen idee. Sorry
Een Carrera race baan is wel erg leuk. Hebben er ook 1. Hadeden 1 cars auto erbij besteld, deze vliegt snel uit de baan, maar de andere auto's niet. Die zijn ook kleiner dan de cars autootjes. We hebben er mini coopers bij.
Wij hebben een carrera baan. Zoon is bijna 5 en kan er aardig mee overweg, maar het is best moeilijk vooral de looping. Ik vind ze ook best duur dus als zoon deze niet gekregen had weet ik niet of ik deze gekocht had. Verder moet je het ook ergens kwijt kunnen. Het kost even tijd om hem in elkaar te zetten en dat moet een volwassene wel doen. Hier staat ie nu op zn kamer. Zoon vindt het trouwens geweldig en dat is natuurlijk het belangrijkste