Haha er zijn een stel meiden hier die er niks van weten dus vandaar de titel. Ik ben sinds vandaag weer met foliumzuur begonnen. We gaan voor een brusje voor Lars. Het zit toch bij ons allebei te kriebelen. Ik ben al heel lang niet meer aan de pil dus ben benieuwd of het ons snel zal gaan lukken. We gaan gewoon zonder condoom klussen en we zien wel hoe het gaat. Dus niks geen eisprong e.d. bijhouden enz. Vindt het wel weer erg spannend. Ik blijf wel aan de lijn tot ik zwanger ben. Ik hoef nog maar 5 kg voor mijn oude gewicht van de vorige zwangerschap. spannende tijden dus
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!! Gevonden!! Wat leuk Inky. Spannende tijden komen er dus weer aan. Ik hou je in de gaten.... Succes meis.
Ooooooh Inky, alvast gefeliciteerd met deze eerste stap naar de 2e! Ik hoop dat t retesnel gepiept is, hihi! Echt leuk.
Heeey....ik ken jou ergens van Alleen heette ik op de beruchte site "Pinky"....lijkt wel op "Inky"...hihihi Nou veel succes met een broertje of zusje...hopelijk is het snel raak!! Dat je niet meer aan de pil bent geweest zal vast een heleboel schelen!! Groetjes Pientje
Hoi Inky, veel succes en 'klusplezier'! Niet te streng lijnen hoor, want het schijnt dat je lichaam in vetcellen afval opslaat en als je snel veel afvalt komt dat vrij. En ik heb wel eens gehoord dat dat schadelijke gevolgen kan hebben voor je kindje als je net zwanger bent. Groetjes, Wendy
Ook ik vond je alleen via de link, hahaha, had hier niet veel te zoeken. Maar nu jij hier rondzwerft kom ik zeker af en toe ff buurten, hoor, eens kijken hoe het met je gaat. Ik wens je veel klusplezier toe en laat je zeker niet gekmaken door die wispelturige man van je. Het is gewoon zijn onzekerheid die hij op jou loslaat...
wat leuk!!! ik heb je dus na 2 dagen pas hier gevonden... haha! ik wens je ook veel klusplezier en hopelijk is 't brusje voor Lars snel gemaakt!!