Beste allemaal! Zijn er hier meer a.s mama's die zo snel al een behoorlijke toeter hadden? Ik zal z.s.m een foto plaatsen....
ja hier! krijg elke dag op het schoolplein commentaar van de andere moeders, dat het echt niet kan dat ik pas 2 maart uitgerekend ben en of ik echt niet een meerling verwacht.....*zucht*
hahahaha ik maak weleens een grapje, ik ben zwanger van een 3ling. Al was dit overduidelijk toch echt 1 klein hummeltje. Vreemd want ik ben zelf niet fors gebouwd.
Plaats ff een foto! ben erg benieuwd nu... Heb zelf overigens geen mega toeter, maar een bescheiden buikje.
married girl, wat een lief buukie! Wou dat ik die had, die krijg je er makkelijk weer af na de bevalling
Ja, ben ook wel benieuwd nu! Gewoon op album klikken onderaan je berichtje, dan kun je foto's uploaden. Met 14 weken was bij mij nog helemaal niets te zien! Vraag me af als je t al zo snel ziet, of je organen dan minder verdrukt worden, omdat je baarmoeder gewoon meer naar voren hangt ofzo? Heeft ook zo zijn voordelen...
Ik begrijp er niets van Ik probeer ( zoals nu) een nieuw bericht te downloaden maar ik zei nergens afbeelding uploaden... Alleen de opties ok, en voorbeeld
@maka, bji mij kwam het juist omdat mn baarmoeder naar achteren ligt, daardoor werder mn darmen meer omhoog geduwt
Ik zeg het weer onduidelijk Excuus... Als je links op fotoalbum klikt en dan op dikke buiken moet mijn buik(je) er bij staan