Wie herkent dit... Ben nu bijna 9 weken zwanger en vanaf een week of 7 in toenemende mate misselijk 's ochtends, niet verschrikkelijk, maar wel zo'n weeig gevoel na het ochtendeten. Terwijl vanmorgen voel ik me goed, ontbijt zonder problemen naar binnen gegaan, geen raar gevoel meer. Ben zo bang dat het niet goed zit. Ik weet wel dat ik er geen invloed op uit kan oefenen, maar toch wil ik even weten of jullie dit herkennen. Het niet misselijk zijn maakt me belachelijk onzeker. Liefs Am
Troost je... het kan komen en gaan. De ene dag ben je er extra vatbaar voor dan de anderen. Misschien goed geslapen afgelopen nacht? Ga jezelf eens na of er iets net wat anders is dan de andere dagen... Maak je niet teveel zorgen... daar word je alleen maar knettergek van! Geniet!
hoi meid idd kan dat per dag verschillen ik had er de ene dag ook erg veel last van en de ander minder en nog een ander helemaal niks dus...
Idd meis, het verschilt per dag. Het maakt ook verschil met wat je 's ochtends voor ontbijt hebt gehad. Ik had het in mindere mate als ik 's ochtends een stevig ontbijt nam met twee donkerbruine broodjes, melk en evt. nog een beschuitje.. Een gevulde maag helpt toch wel meestal en inderdaad wanneer je lekker uitgerust bent wil het ook wel eens een verschil maken. Troost je, het is er net zo snel weer als dat het weg was..
Van misselijkheid is hier zelden te sprake. Maar ik snap je wel, de eerste paar dagen heb ik veel buikpijn gehad, volgens mijn VK bandenpijn omdat het mijn 2de is. Daarna weinig kwaaltjes, ook niet moe, alleen gespannen borstens en heel soms misselijk. En nu, weer buikpijn, doodmoe (kan ureeeennnn slapen), gespannen borstens zijn nog aanwezig en bijna niet misselijk. Dus het verschilt gewoon elke keer weer !
Ik heb ook al verschillende malen gedacht: hé, het is over. Maar de volgende dag kwam het weer in alle hevigheid terug. En ik heb gemerkt dat het veel erger is als ik moe ben of niet uitgeslapen.
Dank jullie wel meiden, jullie zijn schatten. En jana, je hebt gelijk, vanmiddag kwam de misselijkheid alweer terug, nog nooit zo blij geweest met een beetje misselijkheid Thanx voor al jullie lieve reacties!
Hoeft nisk ergs te betekenen hoor. Ik had dat ook in mn zwangerschap en met 12 weken was ik zo hevig misselijk dat ik moest overgeven en dat was maar 1x in de 9 maanden tijd van de zwangerschap,buiten een buikgriep om die ik ff niet meereken Geniet maar dat je niet misselijk bent meid! Mn zus heeft 3 kids en is bij geen een misselijk geweest bij elke zwangerschap.
He Amsy, maak je geen zorgen (zeg ik die me dood ongerust maakte toen ik even niets meer voelde ). Het schijnt er bij te horen! Bij forum zwangerschapsymptomen was ik een poll gestart hierover, neem maar eens een kijkje, je bent niet de enige! Sterkte!
misselijkheid zegt helemaal niks hé! al liet ik me ook wel gekmaken door mijn kwaaltjes... Bij mij is het nog steeds op en af, geniet er maar van als het even weg is!
Bij mijn eerste was ik er na de 9e week ook vanaf bij de 2e duurde het tot 14 weken, daar word je ook niet vrolijk van