wie is er hier advocaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik moet zelf mijn scheidingsdossier gaan behandelen. Dit zal erg lastig worden maar wie weet waar ik de juiste dingen kan vinden op internet wat betreft de regelijks van onze nederlandse wetgeving.

Het zal een zwaar en lastig dossier voor me gaan worden maar ach dan leer ik ook weer wat hahaha

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Misschien naar het juridische loket bellen?

3. Que

Que Niet meer actief

nou denk dat die gewoon aangeven neem maar een advocaat.... kan het op zn minst natuurlijk proberen

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Kom je niet in aanmerking voor een pro deo advocaat?
    Ik wou dat ik er verstand van had, ik had je met alle liefde geholpen.
    Sterkte en ik hoop dat je iemand kan vinden die je ermee kan helpen.

5. Que

Que Niet meer actief

Nee op papier verdienen we te veel maar ja veel schulden.... dus zal het nu zelf moeten gaan doen.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    Sorry. Misschien al honderd keer gehoord, maar misschien een rechtenstudent?

7. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Que, kijk eens op www.echtscheiding-wijzer.nl. Daar staat alvast veel info. Maar voor het uiteindelijk afhandelen heb je volgens mij uiteindelijk echt wel een advocaat nodig hoor. Je kunt het verzoek nl. niet zelf indienen bij de rechtbank (ik ben wel advocaat, maar doe geen echtscheidingen, dus weet er eigenlijk bar weinig van). Als je een advocaat zoekt, kijk dan op www.vfas.nl. Er zijn er volgens mij ook wel die een niet te ingewikkelde echtscheiding voor een vast bedrag willen afhandelen en over een betalingsregeling valt vast ook wel te praten.

Succes!

Deel Deze Pagina