help saaie garage muur

Discussie in 'De lounge' gestart door mirmir, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    onze garage is aan de buiten kant grijs.
    nu zijn we de tuin aan het leeg halen en weer opnieuw aan het inrichten. we hebben 3 plekken waar we kunnen zitten. de plek waar het meeste zon is, is ook de meest saaie plek in de tuin met uitzicht op onze saaie gijze garage muur. we hebben al gedacht aan verven maar welke kleur? we willen het niet te fel. tuinposters op de muur hangen willen we nu nog niet dat vind ik wel leuk om van de kinderen te doen die er gaan komen.

hebben jullie nog leuke ideeen.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat dacht je van een vrolijke klimmer langs de muur laten groeien... Kijk je tegen groen en bloemen aan... Hommeltje hier en daar.... Vogeltjes die hun nest erin bouwen....

3. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Je hebt ook van die rieten matten en daar kan je bijv. bloemen
    insteken en vogelhuisjes in hangen.
    Bij de Karw*i verkopen ze ook grijzige muur bedekking wat je voor je muur kan hangen; en die kan je natuurlijk ook opvrolijken.
    Ik zou zeker niet voor klimplanten gaan want die groeien meestal, vast in je steen en in de voegen en zijn dan moeilijk te verwijderen.

4. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    klimplanten hebben we aan zitten denken maar dat wil ik niet op de muur idd. het ziet er mooi uit maar idd het tast de muur aan.
    rieten matten nog niet aangedacht en dan met kunst bloemen opvrolijken leuk idee straks maar even met man lief over hebben.

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt ook klimmers die wikkelen... heb je wel een paar spandraden nodig of een hekwerk.. maar je muur blijft dan heel...

Deel Deze Pagina