ik ook nog 7 weekjes, maar hoop dat ze eerder komt hoor haha. Ik voel m'n liezen ook de hele dag maar de meeste pijn is inderdaad echt snachts. Komt ook doordat je dan stil heb gelegen en dan worden je spieren dus ook stijf. Tenminste denk dat dat de reden is haha. Ik heb ook bekkeninstabiliteit, dacht dat het daar vandaan kwam, hebben jullie ook bi of niet? Zal in ieder geval blij zijn als de kleine er is en ik weer eens normaal kan draaien in bed zonder gekreun van de pijn haha. oh en daantje1 hahaha ik ken het, ik ben ook altijd degene die er snachts uit moet voor ons dochtertje en mijn vriend hoort ook echt nooit wat!! en zegt ook altijd ja dan moet je me wakker maken, nou die is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. of je krijgt een half antwoord en dat was het haha. Erg eigenlijk dat mannen altijd overal zo makkelijk vanaf komen he haha.
Nee, ik heb geen bi, dus daar heeft het iig niet meer te maken. Ik heb wel dat als ik te lang stil e/o in dezelfde houding heb gezeten dat ik door mijn heup zak als ik wil opstaan en weglopen. Dat pijn in de liezen zal ook wel komen door het lange stil liggen.
jaaa ik heb dat ook, heel de dag voel ik het, maar vooral in de avond en als ik slaap idd. Ik heb voor zover ik wet geen bi, hoe weet je dat je dat hebt eigenlijk? denk je dat of is dat geconstateerd door de dokter? ik ga misschien ook wel een afspraak maken dan. Want ik vind het behoorlijk vervelend worden, slaap slecht, overdag ook geen puf om wat te doen ook door de last die ik heb. heel irri allemaal haha
Als je bi hebt weet je het wel hoor. Dan heb je zo'n pijn aan je bekken dat je slechts strompelend als een oud wijf vooruit komt. Ik heb ook wel wat last van mijn bekken als ik (te)veel gelopen heb, maar dat is verder geen bi, maar "gewoon" bekkenpijn. Ik denk overigens dat de pijn aan de liezen puur komt door het gewicht van je baarmoeder + baby die trekt aan je banden...
Bij mij is het echt vastgesteld door de bekkentherapeut. Daar ben ik inmiddels 2x geweest. Maar dat lijkt iets minder te zijn doordat ze is ingedaald. Maar die pijn in m'n liezen is helaas niet minder geworden, eigenlijk alleen maar erger. Maar ben wel blij om te lezen dat dit dus vaker voorkomt, kon er namelijk helemaal niks over vinden dus dit is een goed topic!!