Hallo allemaal, Sinds 1 maand zijn wij gestopt met de pil alleen nu zijn wij er achter gekomen dat mijn man steeds precies 14 dagen na mij menstruatie weg is zou het evengoed kunnen dat we zwanger kunnen worden? of moeten we echt wachten totdat hij weer vaker die tijd thuis is?
Het ligt eraan hoe jouw cyclus is, lang niet iedereen heeft precies op de 14e dag de eisprong. Bij mij was het bijvoorbeeld rond dag 18 / 19. En is hij meerdere dagen achter elkaar weg? Soms heb je wel iets speling namelijk. Ik ben een keer zwanger geraakt door dag van / kort na eisprong te vrijen en deze ronde was het juist al ruim een dag van tevoren Maar feit blijft dat je toch altijd wel op een paar dagen rondom de eisprong vast komt te zitten, anders lukt ie niet
ja hij is ongeveer 2 weken weg ik ben nu ongesteld en hij gaat de 23ste weg.. dus hopelijk is mijn eisprong nu ietsje eerder
weet je zeker dat je ei 14 dagen na je ongi is? temp je ? en gebruik je ovutesten ?? zaad kan overleven, dus als je het 1 of 2 dagen voor je eisprong doet is heeft het ook een goede kans.
Als hij steeds 2 weken weg is word het een beetje lastig. Als hij 1 of 2 dagen weg zou zijn is t geen enkel probleem m
Sommige zaadcellen blijven zelfs 7 dagen geschikt dus wie weet... Volgens mij gem 3 dagen ervoor dat kan
Je hoeft toch niet te wachten? Gewoon op de laatste dag dat hij thuis is en zodra hij weer thuis komt. Is het raak, is het raak. Zoniet dan komt het als hij vaker thuis is.. Er is altijd een kans, dus zou niet bewust wachten!
Hoe lang is hij weg dan? Ik zou het nog even gezellig maken voordat hij weg gaat. En ovu testen gebruiken. Dan weet je wanneer je ei komt!