Krampen en gevoel van pijnlijke borsten weg... help

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama to be88, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hallo,

Ik weet nu sinds 3 dagen dat ik zwanger ben toen ik testte had ik duidelijk een pijnlijk gevoel in mijn borsten.. Nu zijn 2 dagen geleden lichte krampsn begonnen deze komen en gaan de gedurende dag.. Nu is sinds gister avond de pijn in mijn borsten weg en voelt het alsof ze weer normaal formaat zijn.. Word hier vrij onzeker van omdat je vaak hoort dat dit de eerste tekenen van miskraam zijn.. Nu ben ik pas 1 dag over tijd had vroeg getest maar wel elke dag en geeft nog steeds zwamger aan.. Herkent iemand dit..

2. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
    Bij mij verdween de pijn in mijn borsten ook. En af en toe krampjes. Nu 24 weken :)

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Bedankt voor je reactie.. Verdween het ook zo vroeg al? Heb maar een kleine week voor mijn nod last gehad.. Sorry ben super blij met deze zwangerschap maakt je zo onzeker dan al die vage dingetjes..

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb nu drie zwangerschappen meegemaakt en alleen bij de tweede pijnlijke borsten gehad. De andere twee keren hoegenaamd niets gevoeld aan mn borsten.

Ieder zwangerschap is anders, iedereen reageert anders op de hormonen. En het hebben van veel of weinig symptomen zegt helemaal niets over het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap.

Probeer te genieten en probeer niet te veel negatieve verhalen te lezen. Uiteindelijk gaat maar 10% van de zwangerschappen niet goed.... dus 90% wel!

Deel Deze Pagina