Pijn in mijn lies en niet meer kunnen lopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Helene E, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Hoi,

Ik heb een vraagje over pijn in mijn liezen.
    Soms ben ik alle controlle kwijt en kan ik er even niet meer opstaan. Dat heb ik nu in 1 week 3x gehad. Verder blijven mijn liezen instabiel aanvoelen.
    Soms heb ik het ook met mijn knieen.

Wie weet wat dit is en wat ik er aan kan doen?

Liefs,

Helene

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Bij mij is het 2 weken geleden begonnen de pijn in mijn lies. De eerste keer kon ik niet meer opstaan uit bed. Ik kon me niet afzetten en belasten (lopen) ging ook niet.

Ik heb toen de VK gebeld en die gaf aan dat het mogelijk de kleine is die een zenuw in je lies afknelt (ik draag erg laag). Ik moest niet teveel en te lang lopen en bij het zitten goed ondersteunen met kussens in rug en zij.
    Het gaat nu een stuk beter maar als ik teveel heb gelopen dan begint het weer.
    Heb je het ook als je ligt (in bed of op de bank)?

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik heb het ook.. Eerst alleen links. En nu begint het aan allebei de kanten. Kei iritant. Ik moet woensdag naar vk. Ben benieuwd wat ze zegt. Het is wel hoe kalmer ik aan doe hoe minder last ik ervan heb.

Sterkte

4. Dank je :)

Het begon eigelijk na dat ik ziek was geweest en juist eigelijk heelveel in bed had gelegen. Zelfs toen mijn vriend me wilde helpen lopen ging het nog niet.
    Ik voel wel vaak druk daar en lichte pijn. Eigelijk zit de pijn rond om, maar als ik niet kan lopen alleen in mijn lies.
    Ik voel me ook niet echt stabiel als ik loop.
    het zou idd de baby kunnen zijn aangezien het ook zo weer verdwijnt.
    Ik probeer het lopen te verdelen over de dag en ben vaak bek af na een kleine wandeling.

Liefs,

Helene

Deel Deze Pagina